Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Drž mlč než ti jednu natáhnu!

Jisté známky nekontrolovatené agrese se u mě začali projevovat již na střední. Má agrese se po většinou stupňuje. Něco jako erupce sopky. Bublám pár vteřin a pak exploduji.

Stejně tomu tak bylo na gymplu v kvintě, když jsem se zakousla svému tlustému spolužákovi do hlavy po té, co mi zlomyslně odsunul židli stranou a já, nic netušící, dopadla na zem a narazila si kostrč. Bolelo to strašně. Ve snaze nebrečet před ostatními jako malá holka jsem se rozběhla směrem k pokojům, když v tom mě přepad vztek. Obrátila jsem se, dosprintovala zpátky do jídelny, skočila tomu spolužákovi na záda a zakousla se mu do jeho sádelnaté hlavy. Ještě teď, když si na to vzpomenu, mám v puse pachuť jeho mastných vlasů smíšených se slaným potem, který na nich utkvěl po odpoledním běžkování.

Pak byl pár let klid. Až na zcela neškodné holčičí bitky na diskotékách, pár utržených ramínek od podprsenky a několik vytržených vlasů, se nedělo nic tak zásadního, co by nasvědčovalo tomu, že má agresivita přerostla do větších rozměrů. Možná by to tak i zůstalo, pokud bych se nepřestěhovala do Londýna. Mým koníčkem je v poslední době obviňování Londýna za veškeré mé příkoří a strasti. Od alkoholismu po agresivitu.

Přišlo to pozvolna, blíživě. Začalo to zatínáním rukou v pěst, když jsem se musela ploužit za turisty se selfie tyčema. Křičením do telefonu, když jsme čekali přes dvě hodiny na večeři od donáškové služby a bušením pěstí do aut, které se rozhodly nedat přednost na přechodu ve chvíli, kdy jeden řidič ochotně zastavil. Korunu tomu nasadila postarší Asiatka.

Čekala jsem takhle už skoro tři dny na přechodu a čekala, kdo mi zastaví. Blížil se červený starý fiat a začal zpomalovat. Neohroženě jsem se jala přecházet silnici, kdyžta ženština, která auto řídila, přidala plyn a popostrčila mě o dobrý metr. Psa jsem měla naštěstí na druhé ruce, tak přežil bez úhony. Ta pojídačka psů se ještě rozhodla na mě řvát z otevřeného okýnka a to dělat neměla. Krom pár peprných nadávek, dostala také přísun čerstvé - ještě teplé - psí stolice, kterou jsem měla v nezavázaném pytlíčku v ruce. Když jí obsah přistál na klíně, můj vztek odešel tak rychle jak přišel a já mohla pokračovat v ranní procházce. Zajímalo by mě, zda ta dáma stále jezdí s otevřeným okýnkem.

Celkově jsem vypozorovala, že na auta reaguji nějak špatně a vždycky přecházím do stavu extrémní agrese. Už jsem tady psala o tom, co se stalo, když jsem se snažila vysvětlit obtloustlému arabovi, že zrcátko je na autě asi zřejmě od toho, aby se do něj podíval když vyjíždí.

Mým posledním podařeným kouskem byl uštědřený políček řidiči černého londýnské taxíku. Udělalo se mi špatně a asi po dvěstě metrech jízdy jsem ho požádala, jestli by zastavil. Po té co jsem zaplatila, taxikář si pronesl pod vousy.

“Vždycky problémy s těma černejma a jejich blonďatejma děvkama!”

“Cos to řek’ ty chcípáku anglická?” začali jsme se hádat v autě, vylezli jsme na ulici a já mu bez upozornění jednu natáhla

“To máš za tu blonďatou děvku!”, jak zázrakem se mi udělalo lépe

“A tady za toho černýho!”, stihla jsem mu ještě kopnout do auta, než se Mebovi podařilo mě odtáhnout. On nemá rád konflikty.(Jen tak mezi námi, nejsem si zcela jistá, že si vybral tu správnou nekonfliktní dívku na cestu životem.)Tím pro mě konflikt skončil, až teda do minulého pátku. Telefon vyzváněl, neznámé číslo, neznámá čísla ze zásady nezvedám. Radši si poslechnu hlasovku.

“Dobrý den, tady detektiv Smith (jak přiznačné jméno pro detektiva), zkouším se s vámi spojit kvůli incidentu, který se odehrál na Oxford street… .” ups…je to jasný, jednou mě zavřou.

Autor: Kristýna Burgerová | úterý 24.7.2018 9:28 | karma článku: 29,23 | přečteno: 2119x
  • Další články autora

Kristýna Burgerová

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

21.12.2021 v 9:00 | Karma: 32,00 | Přečteno: 1330x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma: 37,00 | Přečteno: 1932x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma: 44,31 | Přečteno: 10377x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Kdo z koho aneb návrat do rodné vlasti

Pětkrát za den mě někdo seřve a dvakrát šlápnu do psího výkalu. Návrat do Čech po 8 letech. Vždyť se toho zase tolik změnit nemohlo nebo ano?

8.10.2021 v 9:00 | Karma: 42,39 | Přečteno: 7093x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik