Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta byrokracie je určitě neskutečná. Ale na druhou stranu, já kdybych se chystal na tak důležitý krok, jako je návrat do vlasti po osmi letech, zjistil bych si předem, co všechno budu potřebovat. Na tom, že jste musela doplácet za dva měsíce, kdy se pojištění vyřizovalo, nic zvláštního nevidím. Platila byste tak jako tak.

7 0
možnosti
JT

To je nějak divné, já jsme nikdy na úřadě problémy neměl. Pravda, nevracel jsem se z Anglie, ale z Kalifornie.

4 0
možnosti
AM

A95l86o20i96s 89M31a65ň94a53s

13. 10. 2021 18:19

možná je to i lokalitou. Jak pěje Jarek, je to kraj "rázovitý"

1 0
možnosti
PK

Vše se tady v dobré obrátilo a konečně nastane čas využívat lek. péči v domovině, tu v UK neznám, ale od kamarádů mám, že pro normálního člověka nic moc. A ta byrokracie, no toho se budeme těžko zbavovat.:-)

1 0
možnosti
JH

J62a81n 75H56a75r44v84a34n

13. 10. 2021 11:30

Ano, po tom co jste se přestěhovala do Čech, tak tu vidíte všechno strašlivé, tragické - viz rovněž minulý blog.

Jak Vám už minule radili, raději se vraťte do Anglie, než tady takhle kňučet :-/

2 9
možnosti
Foto

To jste radil Vy, upřesněme. ;-)

3 1
možnosti
EK

Zrovna z Ostravy mám hezkou vzpomínku na jednu nesmírně ochotnou a trpělivou úřednici, když jsem pomáhala vyřídit důchod známému žijícímu v cizině. Vůbec jsem zpočátku nedoufala, že ten poněkud zmatený případ dotáhne do zdárného konce, a povedlo se. Nejsou všichni úředníci stejní.

5 0
možnosti
JH

J53a64n 29H39a44r62v14a96n

13. 10. 2021 11:33

Kamarád s rodinou se po několika desetiletích v Anglii vrátil zpátky a nemůže si to tu vynachválit. Zdravotnictví tu je přímo fantastické v porovnání s Anglií.

1 0
možnosti
OS

Byla tu někde taková debata o zbytečných úřednících a o jalové a neefektivní práci, kterou vykonávají. Tohle je jen jeden z mnoha příkladů. Vzpomněl jsem si na vlastní neblahé zkušenosti z dob ukončování mého podnikání a trable s OSSZ. Ještě po třech letech, kdy mne vždy ústně ubezpečovali, že mám vše zaplacené a v pořádku, písemně na papíru to ovšem odmítali, mi došla složenka s docela vysokou částkou sankčního úroku a s výhrůžkou exekuce. Tenkrát jsem málem spáchal trestný čin vraždy. Matně si vzpomínám, že ten šéf se jmenoval Válka a podepisoval se Míru zdar.;-D;-€;-€

5 0
možnosti
Foto

Vždycky, když takovéto byrokratické horory čtu, napadne mě, nevím proč, že osídlení Země Marťany nehrozí. Neboť pokud by tu Marťani přistáli a zjistili, jakou pakárnu jsme si zavedli, řekli by: Jste vy Pozemšťani (zde Češi) ale blbí - a víc by sem nepáchli. --- Jak říkám už dlouhá léta. Od doby vyhnání z Ráje to na Zemi za moc nestojí. -- Příjemný den, lze-li ...

7 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik