Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J32a86n 47M46a49r83e12k

8. 10. 2021 19:53

Před dvěma lety jsem v Praze v obchodě Albert koupil manželce dva uzenáče. Když jsem je přinesl domů, zjistili jsme že jeden byl úplně 'Durch' plesnivý. Vedoucí Alberta se moc omlouval a nabízel něco z deli zadarmo. Moc ho to mrzelo a já chápal jeho situaci. Věci se stanou a je nutné to pochopit a ne plivat na Starou vlast. I já jsem měl dost problémů s některými prodavači a ouředníky krátce po 'sametu ̈ale dnes se VŠICHNI vyrovnají západnímu standartu.Čili vážená dámo, nezoufejte a všechnu hořkost svou větrům dejte, a když nebude žádný vítr vratte se mezi ty cockneye, tam vám jistě bude dobře...jo a nezapoměnte, až se budete vracet, si vzít sebou několik ruliček hajzlpapíru. Nejsou tam, jak jistě víte sama, k mání!!!!

7 0
možnosti
ER

Prijeli jsme v 1990 po 22 letech do CSSR.Bylo to presne tak jak pani popisuje a snad jeste hur.Nyni se to opravdu zlepsilo,ale vyrovnat se na priklad Svycarsku to jeste nejde.

1 1
možnosti
Foto

Super, jako vždycky. Váš pohled z vnějšku evidentně valná část recenzentů nemůže strávit, cizáky pořád ještě nemusíme.

P. S. Já říkám hostům: “ A vaše přání?” a když je honička, tak: “ A pro vás?”

5 3
možnosti
Foto

Ono když se přijede z nějakého civilizovanějšího státu, tak jisté rozdíly vidět jsou. Např. silnice a dálnice.

Ale to, co paní autorka píše, je dáno jejím nevrlým pohledem. Už její fotka napovídá, že se nejspíše nejedná o dámu milou, veselou a příjemnou.

Při nákupech podobné dámy vídám také, dokázat je obsloužit a vydržet jejich sekýrování a úšklebky ?

3 3
možnosti
ZB

Nechcete se zase vrátit do té vysmáté ciziny? Bude vám tam lépe. Ať je to kdekoliv.

Já si třeba nepomatuju, kdy jsem do psího výkalu šlápl a vlastně ani kdy jsme ho naposledy na zemi viděl ve městě. Prodavačky i prodavači jsou na mně milí. A je jedno jestli jsou to češi nebo vietnamci.

Neseřval mně snad nikdy nikdo. Zajímalo by mně co vyzařujete, že jsou lidé na vás apriory protivní.

10 1
možnosti
MP

Bydlim vicemene v centru Prahy a psim vykalum se na chodniku musim vyhybat denne.

1 0
možnosti
JN

Autorka se zřejmě lépe cítí v zemi, kde žije jakožto občan třetí kategorie. Ano, jistě , politická korektnost nutí tamější prodavače a úředníky ke křečovitému úsměvu .. ale , co si doopravdy myslí, lépe nevědět. Já snesu špatnou náladu prodavačky , a s arogancí úředníka si poradím. Není od věci si občas pořádně a upřímně zanadávat.

1 1
možnosti
MS

Ovšem před osmi lety i dnes stále ještě nikdo neleze z někoho druhého a pořád ještě se správně píše "Kdo s koho" - https://prirucka.ujc.cas.cz/?id=111&dotaz=kdo%20s%20koho

3 0
možnosti
MT

Nevím jak kdo ostatní, ale já si před 18 lety pamatuju, jak běžné oslovení zpoza pultu v jídelně bylo "a vy?" Teď chodím do trochu dražší jídelny a něco podobného už jsem roky neslyšel. No a prodavačka masa prostě patří do té levné jídelny, i platově, bohužel. V Česku je postoj "za ty prachy místo mě nikoho stejně nenajdou" celkem běžný.

2 0
možnosti
MS

legendy o zamračených prodavačkách a drzých úřednicích byly in tak před dvaceti lety. teď už fakt ne. fakt.

11 0
možnosti
JT

J60i17r61i 72T28i51c53h65y

9. 10. 2021 17:40

Souhkas s prodavackami, pochyby s uredniky.

1 0
možnosti
JV

J10i19r62i 60V98r81a91b47e96c

8. 10. 2021 15:59

No po tak dlouhe dobe se vratit ? Nebo uz vas tam Anglani nechteli ?

3 0
možnosti
JT

Praha byla vždy jiná než zbytek republiky. Venkov.

0 0
možnosti
JS

Nechápu, proč jste se do toho nepořádku vracela. Pokud se jedná o ty psí hovínka, byla jste někdy v Paříži?

10 0
možnosti
ZB

Tak on Londýn, kam lítám pravidelně, taky není čistý. Osobně bych řekl, že je na tom Praha překvapivě i přes počet psů lépe.

4 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik