Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smutek.

No budu muset hledat, kde se vyskytujete. Jeden chytrý člověk kdysi řekl, že kritika je tchyně literatury. Ale už jsme dál. Tuplovaný smutek. Asi ta dotyčná neumí péci, neumí psát, neumí zpříjemnit lidem život a... a... a... a... Ale za to umí škodit. Inu kariéra současné doby. Být to na mě umře hlady v pangejtu. Ale asi ne, tento stát potřebuje takovéto charaktery.

0 0
možnosti

Nemaz to, Kristinka! Sledujem sice aj tvoj Ciernobiely svet, ale tam si ta nenajde tolko ludi. Bola by to skoda. Ja viem, ego ma kazdy pisatel nastavene na uspech a cisla sledovanosti, preto to vsetci robime. Vedlajsi produkt - radost z tvorenia nevyprodukuje tolko endorfinov, jak vysoka citanost a karma. Ale, mozno sa admini po tomto tvojom clanku spamataju, vstupia si do svedomia. Niekto tam nevie prezriet zavist z talentu a uspechu, tak mu nedopraj tu radost z toho, ze ta odstavi. Daj im este sancu nestratit blogera, co pritahuje tisice citatelov na blog Idnes. Uvidis, teraz si tam spravia poriadok! Drzim palce a tesim sa, ze ta budem moct citat aj nadalej!

1 0
možnosti
Foto

A dovolím si pouze dodat, že tisíce čtenářů potřebují "kvůli zachování sledovanosti tam všude na čtenáře vyskakujících reklam" - především provozovatelé blogu (protože dříve zde hodně čtených blogerů a blogerek odtud za pouhé dva, či 3 roky zmizelo opravdu dost). ;-(

1 0
možnosti

Taky se přimlouvám, nemazte a pište dal.. Nebaví mě pořád číst o prezidentech, premierech, kdo je takový a makový.. Chci číst hezké a příjemné věci, a to Vy umíte.

3 0
možnosti

Správny krok jste udelala. Ja jsem dnes take smazal svuj blog. Uz jsem nemohl vydrzet tu neustalou buzeraci administratoru idnesu. Napsal jsem clanek, a admin neustale pozadoval uvest zdroj clanku a kdyz jsem uvedl original me jmeno a prijmeni, administratorka Kateřina Míkovcová jaksi neakceptovala tento zdroj. Nevim mozna jsem mel napsat sousedova kocka. Rikal jsem si, co to tam sedi u toho pocitce za hlupaky. Byt to muj zamestnanec tak se snim ihned rozloucim:-) Takovy lide potapi firmu a pak prichazite o klientelu. Bonjour et merci beaucoup pour une journée de merde na idnes.[>-]R^

1 0
možnosti

M32i53l24a88n 58N42o64v38á13k

26. 3. 2020 15:09

To je škoda skončit s takovým krásným blogem. Náhodou jsem na něj přišel před pár měsíci, když jsem hledal něco pro ségru, která se vdala do UK. Nechcete si to rozmyslet? :)

3 0
možnosti
Foto

Prosím tě!!!! Projdi se ještě jednou, sedni si, nadechni se a NIC NEMAŽ! Nestojí ti za to!

6 0
možnosti
Foto

Už jsem zadal do oblíbenýchR^

0 0
možnosti
Foto

Co například nesmí dělat při svobodném podnikání v České republice soukromé firmy, tím se zabývá Úřad na ochranu hospodářské soutěže /ÚOHS/. A co nesmí dělat blogeři a blogerky v soukromém médiu iDnes, se starají nadmíru pozorní administrátoři redakce, neboli admini - a někdo /prý zcela nesprávně/ pro ně uvádí hanlivý termín, že jsou to "cenzoři"...! :-/

0 0
možnosti
Foto

;-) ale přiznávám, že tohle mě pobavilo.. "administrativní pipka, která má problém zformulovat holou větu, na záchodech fotí selfíčka a po večerech přidává inzeráty do seznamky".... takovou kolegyni tady nemáme, o tom bych něco věděl!

2 0
možnosti
Foto

Taky si říkám, že před námi redakce tají někoho vzácného druhu...;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Sám sobě ježek kadeřav.

Vy jste v posledním článku hlavně o sobě ukázala více, než jste asi chtěla...

0 1
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik