Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Chlapecké postavy nelitujte.

Je mnoho profesí, kde ji s výhodoiu zpeněžíte.

0 0
možnosti
MB

Dle instagramu tato slečna opravdu nemá chlapeckou postavu ;-D

0 0
možnosti
SN

:-)......rozhodně záživnější, než řešení politiky! Život je krátký, proto bychom si ho měli užívat! Díky ! R^R^R^V

2 0
možnosti

Myslím, že takový smysl pro humor mírnou nedokonalost dostatečně kompenzuje. Karma.

4 0
možnosti
MV

Tahle žena a L. Větvička ukazují jak čeština bohatým a vtipným jazyčiskem jest.

Sláva jim R^

4 0
možnosti
Foto

Přesně! Odebírám pouze od těchto dvou blogerů, tedy od Kristýny a Ladika. Vždy se upřímně zasměji . . . ;-D

0 0
možnosti
OM

R^ Se dost zlepšujete! ;-)

1 0
možnosti
JC

J53a55n46a 22C95e34r52n17a

27. 11. 2019 18:45

Skvelej blog.ja v 44 konecne neresim speky,zadek, denne se hybu a dobry. Konecne se mam rada.Obcas se mi styska po 36 ve dvaceti,ale mam po detech 38,tak co.

1 0
možnosti
Foto

No to jsem si početla. :-) Víte já když vidím ty maminy spěchající z práce rovnou do fitka, namísto toho, aby si šly zasportovat s dětmi, zevlujícími u počítačů, přepadá mě smutek. Co je důležitější, nějaký ten svalík, nebo dohnat ke sportu své potomky.

To druhé se určitě vyplatí a to první. Geny jsou geny, někde nám chybí, někde nám přebývá. Moje fylozofie je, ukazuj to, co je na tobě pěkné dokud to jde a to co se tak nepodařilo, pěkně zakryj.

Jen mě mrzí, že pěkně tvarovaný zadeček, který jsem měla, dříve v kurzu nebyl a teď s přibývajícími léty se mi z něj dělá také plošina. Mám ale pěkného psa, tedy je pořád co ukazovat.;-D

3 0
možnosti
PH

P80e69t95r 13H88l18o61c37h

28. 11. 2019 0:55

Máte pravdu, každý to máme jinak. Moje fylozofie např. je neztrapňovat se veřejně.

0 0
možnosti

:-):-):-), když dovolíte, selfi dilinu zařadím i do svého repertoáru:-)R^

2 0
možnosti
LK

L44e55o93š 35K53ř20e43n

27. 11. 2019 13:23

Na větší zadek Vám kardio nepomůže. Jedině a pouze král cviků dřep;-) (zčásti - ale pouze zčásti - se dá nahradit leg pressem). 3-4 série po osmi tak abyste po těch třech čtyřech sériích fakt už nemohla, optimální je mírná bolest v zapojených svalech. Na kardio na běhacím zapomeňte, k ničemu.

0 0
možnosti
AV

Ona neriesila kardiom zadok, ale praskajuce kolena

0 0
možnosti
PK

No, kontaktujte mě, rád poradím jak na to, bo mám zadek jak vrata od stodoly..R^;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik