Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kristýno, jste můj nový objev pro mou ženu, jen tak něco ji nerozesměje. Vaše články s tím nebudou mít problém :-):-)R^R^

0 0
možnosti

I17v63a83n37a 44L40a32n69c17e

10. 12. 2019 16:04

Jak jste popisovala ty dřepy, tak jsem se chtěla zeptat: a co na to kolena? Odpověděla jste na moji otázku dost rychle. Jinak;-D;-D;-DR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Kristýno, já na váš blog přišla náhodou a protože mě bavil, tak jsem si hned přečetla další tři :) Máte opravdu talent na psaní. Já se bavila. Díky R^ Karma

0 0
možnosti

Kristýnka, a že jste neřekla, já mám zadek nadstandard a klidně bych vám kus poslala. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Však to klidně posílejte ;-D, to se neztratí ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Koukal jsem na instagram Burgerové a žádnou "přistávací dráhu na plachťák" opravdu nevidím. Adekvátní zadek k postavě...

0 0
možnosti

A51l63e97š 14W87o32l43k50e10r

28. 11. 2019 8:07

Posilovna má svoje, ale když běhat, tak ven. Běhání na pásu pocit z běhu degraduje.

0 0
možnosti
Foto

V Londýně běhat venku je ehm... o nervy...praktikovala jsem to celkem dlouho, ale došla mi trpělivost proplétat se mezi lidmi, čekat na přechodech .. vždycky jsem pak přišla domů víc nasr... naštvaná než před během ;-O A to nemluvím o tom, co jsem asi dýchala ;-(

0 0
možnosti
Foto

Paní Kristýno, jako vždy skvěle zábavně napsané. Vaše zážitky jsou neskutečně skutečné z vašeho života, vždy se zasměji. Na nic si nehrajete a vaše zábavná forma je opravdu príma. Těším se na další zážitky . . . ;-)

4 0
možnosti

To je tak osvěžující, zjistit že si ze sebe umí ženy dělat legraci! A přitom stačí "jen" trocha nadhledu, smysl pro humor a psavost. Ujišťuji vás, že u chytrého chlapa taková žena zaboduje víc, než nějaká kýtařka v addidas. Moc děkuji.

9 0
možnosti
Foto

V záplavě blogů věnujících se politice je ten Váš prostě úžasný, osvěžující! A navíc Vás chápu, mně se to, co by mělo být vzadu, začíná objevovat spíš vepředu;-).

4 0
možnosti
Foto

Z toho si nic nedělejte, to mě taky, koupila jsem si stahovací gaťky a jsem plochá z obou stran, jen mi to teď vylézá ušima ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS