Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V94í43t 47H46a68s19s19a98n

10. 11. 2019 18:29

Dobrá letištní story. Pobavilo - zejména slovní obrat s tuňákem, který se pravděpodobně naučí znovu plavat.. :)

Je vidět, že máte talent. (Myšleno nejen na psaní, ale také na průšvihy.. ) Přidávám odkaz na průšvih na letišti v Tiraně, který se kdysi stal mě..

https://hassan.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=216677

0 0
možnosti

Pěkná polízanice, a vtipně popsaná.:-)R^

0 0
možnosti
KJ

K55a78r76e61l 39J40a22n30d45a

6. 11. 2019 21:59

Jé, to jsem se nasmál, nahlas. Máte talent.

2 0
možnosti
PN

P21e71t85r 58N56e48d41o96m42a

6. 11. 2019 19:45

a ja kdyz letel s ryanair z Brna do Londyna, tak jsem normalne vyrazil s pro vsechny pripady s predstihem s taskou pres rameno. Nekupoval si nic na palube. Kazdy si sedl kam chtel. A zpatecni me vysla na 800Kc. Letel bych takhle klidne znovu.

0 0
možnosti
JK

Pozrite sa, ja čo som v mladosti jazdil akurat tak traktorom do lesa, tak pre mna je wizzair doslova zjavenim na ktore nedam dopustit. Co na tom, ze 4 hodiny nebudem sediet vedla kamaratov, alebo si nekupim ziaden dzus, ked sa za ten cas za 10 EUR dostanem z Viedne do Eilatu. Kludne by som si za tu cenu tie 4 hodiny tam aj odstal.

1 0
možnosti
JZ

No my s kámošem dokonce úmyslně sedíme každý jinde. Protože když sedíme vedle sebe, tak to znamená, že jeden bude sedět uprostřed a bude mít z každé strany někoho, což je peklo. Raději si každý sedneme k jinému oknu a máme každý výhled i větší pohodlí. Stejně se pak na místě užijeme navzájem až dost.

0 0
možnosti
Foto

K59a81r19e66l 15R97y77b32á73k

5. 11. 2019 19:09

pobavilo R^ i přes peripetie napsaný s trefným humorem a moc hezky R^

4 0
možnosti

No, já jsem velmi spokojená s vašimi cestovními trampotami, Kristýno!:-))) Protože kdyby nebyly, tak by nebyl ani tento zábavný blog.

Předpokládám, že vám po návratu na letiště běžel tuňák, odrážející se ploutvičkami, naproti :-D Není to bezva přivítání? Kdo to má?!:-)))

Díky za pobavení!

(A co příbuzní? Byli fajn? :-P :-D)

2 0
možnosti
Foto

Naštěstí byl naporcovanej ;-D

Příbuzní byli tak fajn, že je asi začnu rozdávat jako dárky k Vánocům. ;-D

Komentáři o přibrání jsem neunikla ;-D, ale slíbila jsem že do další oslavy vše zhubnu ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
IL

I11v66a75n46a 75L24a13n78c37e

5. 11. 2019 12:49

Napsala jste krásný blog R^R^R^ Také mě samozřejmě zajímá, jestli se tunˇák opět rozplaval a co na to vaše oblečení. ???

Každý rok si říkám, že letím naposledy, protože už infarktové stavy nezvládám. Musíme přestupovat a jako napotvoru i hodina a půl není nic moc, když letadlo: máme zpoždění,protože bla, bla, bla. Létáme s Deltou nebo s Americkou airline. Zádné překvapivé příplatky a dobré jídlo, když to srovnám s British airline.

5 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že v tom nejsem sama. ;-D Já si vždycky myslela, že infarktové stavy mám jen já. Ostatní vždycky vypadaj v pohodě, prochází si v klídku duty free a pak se jen došouraj k letadlu ;-D

0 0
možnosti
JS

;-D a nejhorší na tom je ta kocovina... Jak to dopadlo s tuňákem? :-)

1 0
možnosti
Foto

Zase ta kocovinka ubrání od infarktu, protože si člověk úplně neuvědomuje, co se vlastně děje ;-D

Tuňák nám naštěstí naproti nešel ;-D, ani nás nezavřeli za pašování mrtvoly, ale oblečení celkem odéreček. ;-DJelikož jsem tam měla oblíbené šaty, které odmítám vyhodit, vyprala jsem je třikrát, ale stále to vypadá jako když mám nový parfém Koko Čanel - Dead Fish ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik