Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělé. Nemohl jsem od textu odtrhnout oči, i když jsem nutně během čtení musel na . . . poradu. Ale nakonec to dopadlo dobře. P.S. : Slovo "porada" zde má naprosto jiný význam. Čtu Vás rád, hodně štěstí v životě i dalším psaní . . . . ;-D;-)

3 0
možnosti
TT

Jakó... spisovatelka dobrý, ovšem v dnešní době je autor sám sobě korektorem. ;-)

4 0
možnosti
RE

Televizi nesnášim od dětství, kdy jsem trávil víkendy u prarodičů. Byli tehdy jediní, kdo měli v domě televizor a tak se každý pátek a sobotu proměnil jejich byt v malé kino - pozvali snad všechny sousedy. No a já jsem nesměl dvě hodiny ani ceknout. To platí dodnes. Přecejen si myslím, že jsem pořád zajímavější, než nějaká televizeR^:-)

3 0
možnosti
VN

Vtipné, milé, odlehcene. Ale, tentokrat take par chybicek ve shode podmetu s prisudkem. Děti .. atd

13 0
možnosti
MP

K těm reklamám - za odstrašující případ uvádím často Simpsonovy sledované v USA. Díl má nějakých 20 minut a to bylo: nejdříve 5 minut reklam, potom šla úvodní znělka s titulky, a hned dalších 5 minut reklam. Potom šel 10 minut pořad a v půlce opět 5 minut reklam. Potom druhých 10 minut seriálu, 5 minut reklam, potom závěrečná znělka s titulky a opět 5 minut reklam. No nedalo se na to dívat, přesto se našli místní jedinci, kteří to sledovali zcela normálně. Salámovou metodou a postupným dlouhodobým a velmi pozvolným přidáváním reklam se dopracovali už k celkem absurdní úrovni.

14 0
možnosti
JK

V posledních letech je to hrůza. Ale občas se dá na něco dívat na slovákách. Tam jsou ty reklamy přece jen o něco kratší. Ale kniha, nebo čtečka to jistí. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jestli Vás nebaví třeba Teorie velkého třesku, ale ráda koukáte na Výměnu manželek, tak už Vašemu Mebovi nezávidím.

32 0
možnosti
VN
Foto

J92i41ř78í 41K35a49r81b27a39n

18. 10. 2019 15:00

To chce praxi, časem se naučíte s televizním přístrojem zacházet. Třeba já - přijdu z práce, zapnu tv, promačkám všech dvacet oblíbených programů, najdu jediný kde běží něco mně jaktž takž zajímá, koukám na to asi pět minut, pak skočí reklama, přepnu na jiný program, tam běží také reklama, tak přepnu ještě na jiný program abych zjistil že tam rovněž běží reklama, tv vypnu a jdu dělat něco jiného. Pro ten den jsem s televizí skončil a další den se to celé opakuje ;-D

16 2
možnosti

Dobrý program, ne?:-)))

3 0
možnosti
MB

Čtu od vás něco poprvé, každopádně pobavilo a příště přijdu zas :-)

4 0
možnosti

No, na komerční tv koukám velmi zřídka. Film, to jsou reklamy pospojované filmem. Tak to mě nebaví. Kolik reklam bude, je zřejmé z délky vysílacího času. Děkuji, nechci.

Seriály už vůbec ne.

Takže nejraději dokumenty na ČT2, a nebo sport.

4 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik