Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Anglii jsem prozatím ještě nebyla, díky Vašim článkům mě jako budoucího turistu po Anglii snad už nic nepřekvapí..ani ti tlusťoši, těch máme v Čechách na rozdávání;-)

0 0
možnosti
IL

I63v57a95n95a 20L32a81n90c36e

18. 9. 2019 12:33

Myslela jsem, že Američané jsou nejtlustší lidé na světě, nyní se to říká i o Ceších, tak ted nevím... S vámi se člověk vždycky zasměje....R^R^R^

2 0
možnosti

Že jsou tlustý se rika i o mexikánech

0 0
možnosti
VB

Ty hospody jsou asi tak typické, že jsem v té na obrázku byl. Není před vchodem mosazná cedulka, nechoďte sem ve farmářských kalhotách a botách?

0 0
možnosti
PG

R^ jen bych upřesnil s tím pudinkem ... "black pudding" - ať někdo není u snídaně překvapený ;-D;-D;-D

black pudding je ve své podstatě náš černý prejt :-);-)

6 0
možnosti
VK

Na ten jsem zíral s hrůzou, ale jinak snídaně v Holiday Inn jedna báseň (ta opečená slaninka...), k obědu sendvič z Tesca nebo Mekáč s papírovým brčkem. :-)

0 0
možnosti
PK

Jo, ty interiéry vypadají skvěle a jídlo bych asi vynechal ,ale pívo bych koštnul, teda přiměřeně mým možnostem....;-DR^

1 0
možnosti
Foto

zkusit se má všechno, ale za mě český pivo je český pivo:-)..na chuť a spláchnutí žízně prostě ty anglický nic moc...ale když není zybtí zase lepší než voda ;-D

1 0
možnosti

Tak interiéry anglických (irských) hospod mému oku vyloženě lahodí. Chodila jsem v Praze na obědy do jednoho irského pubu, a bylo to moc fajn. Pivo skvělé, bohužel...to oblíbené my spoluobčani vždycky rychle vypili:-)) Na další se čekalo dost dlouho. Jídlo bylo taky super. Jasně - fish&chips, pečená plněná brambora...mňam:-)

Pivo bez pěny je jako to jídlo co vypadá, že už dává druhé kolo, jak píšete.

Angličani dali gastronomii pro mě tři dobrá jídla: steaky, roastbeef a Wellingtona:-)))

Díky za opět pěkný blog!:-)

3 0
možnosti

p.s. ten plný talíř před Mebou je na jak dlouho? Hádám tak na týden:-D

1 0
možnosti
Foto

Proč si Angličané nepřejí k jídlu dobrou chuť. Prý není k čemu. Ale, obědval jsem jednou v Londýně v Caffe Royal a bylo to skvělé.

1 0
možnosti

Asi ne nadarmo se říká, že krása anglických žen a chuť jejich jídla udělaly z Britů nejlepší námořníky na světě.;-D

60 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik