Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Nejvíce hloupých lidí jsem potkal z České republice, druhé místo zaujímá Rusko a třetí Slovensko. Je to podle toho, jak dlouhou dobu jsem v daných zemích strávil. Nejméně hloupých lidí jsem potkal z Pitcairnu, protože jsem nikdy v životě nikoho odtamtud nepotkal.

5 0
možnosti
MR

Pardon "z České republiky"

0 0
možnosti
PN

Takovéto pipiny si já strašně rád vychutnávám. Třeba na ten dotaz, zda máme v Praze McDonalds, bych s širokým úsměvem odpověděl, že takového svinstva by se žádný pravověrný Čech nikdy nedotkl.

Já jednu Američanku vytočil tak, že druhý den raději odletěla. Pokoušela se mezi námi poloopicemi z východu šířit světlo Americké demokracie a já ji osvětlil části amerických dějin o kterých neměla ani ponětí. Dodnes si pamatuji, jak ječela. Byla to děsná legra.

12 6
možnosti
VR
Foto

Generalizování je ošidné. Ostatně Váš příspěvek také nevypovídá příliš lichotivě o české povaze.

13 4
možnosti
Foto

Nejsem si jist, ze ma smysl slecne psat jakoukoliv reakci .. Ona totiz mnohem vice napsala o sobe, nez o jakesi v zasade evidentne smyslene Americance ;-D

6 9
možnosti
DB

Pěkně a živě napsané. Aspoň máte o čem vypravovat, v tom je kouzlo negativních zážitků. :) Pokud si budete chtít opravit překlep "za léta prašivých pracích" - umázněte to ch v pracích.

2 0
možnosti
PM

A taky ty "včele" v perexu, v článku o nich není ani slovo

0 0
možnosti
JH

Haha, no aby som zotrval "na vlne" autorky - neverím že sú Češky blbé ako ...

3 2
možnosti
Foto

Zda se, ze se obcas nekdo najde

1 2
možnosti
Foto

J35i72r93i 29C64i18z

17. 7. 2019 5:18

Na článku me zaujal nadpis a chtěl jsem vědět, co skrývá. Po přečtení jsem na rozpacích, zda jde o nadsázku nebo kritiku. Do USA, které má mimochodem 326 mil obyvatel, jezdím často za svým potomkem, co tam emigroval. A mám obrovský respekt před jejich technologicko-logistickym náskokem před ostatním světem. Téměř vše, co používáme v běžném životě, vymysleli v USA. Ze z Evropy znají většinou jen Německo, Francii s Británii je jasné z toho důvodu, ze se setkávají s produkty z těchto zemi a o zbytku Evropy si v případě potřeby něco najdou na internetu. Tak proč hrajete na přízemní zevseobecnovani o Americankach? Abyste získala velkou karmu? Jste taky emigrantka (z východu se utíká na západ stále), teď ovšem mate možnost se vrátit bez následku mezi svoje “chytré Cesky”, tak to udělejte a budete mezi svými.

9 14
možnosti
PM

"Téměř vše, co používáme v běžném životě, vymysleli v USA"...ovšem v drtivé většině imigranti:-/

10 0
možnosti
JP

To nic, jen namyšlenost velkých národů. Za těch pár desetiletí, co se pohybuji po matičce zemi jsem dospěl k přesvědčení , že průměrný Američan je jen umytej Rus.

14 8
možnosti
Foto

Pár Rusů se taky umylo, ale nikdo z nich nevymyslel Google nebo Microsoft.

1 3
možnosti
Foto

Hodně dobře napsané. Tohle prostě nešlo jinak než za karmu.

Ps. Po 15 letech mi to připomnělo jednu historku, kterou jsem si myslel, že jsem už dávno zapomněl.

- Týdenní výlet s diplomaty hned z několika zemí napříč Súdánem v roce 2004, kde bylo mým úkolem je všechny fotit, včetně pana velvyslance z USA. Pan velvyslanec - buran se na tom výletu po celou choval takovým způsobem, že by s paní z Vašeho příběhu mohl tvořit dokonalý manželský pár, který by se navzájem doplňoval... ;-)

12 1
možnosti
Foto

děkujuR^...a třeba se někdy někde potkají, svět je malej.

1 0
možnosti
JV

Klobouk dolů. Já bych jí hnal už kvůli té poškrábané zdi.

1 0
možnosti
JZ

;-D To je tak dobrý, až tomu skoro nevěřím. Karma.

1 0
možnosti
Foto

Tak on neni problem tomu neverit ;-D;-D

2 2
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik