Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak tomuto blogu rozumím zcela.

Mám to úplně stejně. Pivo bez pěny, které vypadá, jak když je natočené předevčírem:-)), mě fakt nebere.

A ty patoky s nějakou ovocnou šťávou? Děs. Poprvé jsem to viděla napsané v Německu na venkovní tabuli...pivo s jahodovou šťávou, a protočily se mi oči:-)))

Mám ráda hořká piva, takže nejvíc plzničku. Tmavá piva jsou sladká, takže Giunnesse nebrat!:-)))

7 3
možnosti

p.s. ti pesani jsou super. Holt jaký pán (panička), takový pes!:-))

0 0
možnosti
RE

Tak to já leju limonádu do piva uplně běžně. V těhle vedrech se bez toho vůbec neobejdu. Tady se tomu říká "Radler" Všichni na mě hledí s despektem a mají řeči o "Němčourech" a tak. Mně to prostě chutná a varlata mám furt obě:-)

7 1
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik