Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Vaše blogy čtu moc rádaR^. Jen jednou jsem byla při mezipřistání v Londýně večer v hospodě, ale ta atmosféra kde plno návštěvníků stojí vlastně všude a není tam kousek volneho místa mě šokovala :-). Možná byly nějaké slavnostni protože všechni obsluhující slečny ( i výzdoba ) byly v modrém.

1 1
možnosti
Foto

děkuju :-) Ty hospody jsou tady typický, narváno, hlava na hlavě, není možnost sednout. Lidi stojí vevnitř, venku..hrůza ;-D, člověk si ani pivo v klidu nevypije;-D..nedovedu si představit, jak to vypadalo, když se tu ještě kouřilo uvnitř.

Modrý den, to netuším, co mohlo být...zelenej je St. Patricks day...ale oni taky slaví každou chvíli něco ;-D

0 0
možnosti

Bože bože, znalosti autorky v oblasti piva končí u europiv a době kdy vládnul Jirka Paroubek... Každý druh piva má svá specifika, že Ale nemá čepici pěny jako ležák je zcela v pořádku, to je vlastnost. Míchání piv a nealka? Radlery a podobné nápoje máme napříč Evropou přes 100let, opět nic divného. To že jí pak nechutná jeden z nejlepších a nejrozšířenější stout světa je pak jen třešnička na dortu ;-)

4 7
možnosti
IL

Pivo bez pěny..., to se nedá pít. Ne, že bych pila pivo denně, ani týdně, ale když mám chut na pivo, tak musí mít pěnu a být hořké, jako je plzenská dvanáctka.

4 4
možnosti

Jedenactka, ale to je detail ;-)

9 2
možnosti
JZ

Nepochopitelne, ze jinde ve svete delaji hodne veci jinak nez v Cesku. Dokonce i mluvi jinak.

9 0
možnosti

...a taky jinak chápou:-))))

0 0
možnosti
MH

Guiness je tmavé pivo a není sladké, bylo to jediné, co jsem v Anglii pila a moc ráda. Ostatní pro mě byly splašky.

1 1
možnosti
VV

Ano, neni sladke, a chuti mi pripomina Ipecarin ktery se kdysi predepisoval proti kasli.

5 0
možnosti
MS

Máte rechtR^R^. Kdo neochutnal pivo s pěnou jako šlehačka v dnes už neexistující hospodě "U (černého?) kocoura na Malé straně, neví o co přišel. Číšník vám natočil půllitr plný pěny, práskl vám to na stůl, pivo došlo na čárku a tu pěnu jste mohli jíst lžičkou.:-)

2 0
možnosti
VV

A vite co by na to rekl Rudi Carrell? (To byl opravdu vyborny holandsky komik.)

Pane vrchni ja se nechci holit, ja se chci napit.;-D

1 0
možnosti
Foto

S tim Guinessem jste to vystihla přesně. Ten si s chutí dám akorát v Dublinu nahoře v pivovaru (ale tam jde hlavně o to úžasné kosmopolitní prostředí). Já myslím, že kdyby Britové ochutnali pardubický Porter, tak by Guiness zkrachoval ;-) .

1 3
možnosti
Foto

Porter jsem nezkoušela, ale píšu si do pivního deníčku, co musím ochutnat. Díky za tip :-)

0 0
možnosti
VK

No já nevim, mně teda Guinness chutná. I Kilkenny. Dost jsme pili Foster's, ale už je to dávno a chuť si nepamatuju.

3 0
možnosti
Foto

to snad radši vodu než Fosters ;-D

0 0
možnosti
ZB

radlery mi chutnaj. A i na Anglické pivo se dá zvyknout. Ale článek chápu.

1 0
možnosti
VV

Radler je jen jeden. Pivo s citronovou limonadou. Vsechny ostatni kombinace maji krajove rusna jmena.

1 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik