Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P71e87t82r 92N83e20d80o50m72a

11. 6. 2019 21:44

ja stravil v Londyne jen dva dny a na jednoho vyrazneho Brita si pamatuju. Vypadal jako klon Robiho Williamse. Perfektni oblek, v ruce destnik nebo vychazkova hul, dobre prokrveny oblicej (zadna vychodoevropska oblicejova zelen). Vyzarovalo z neho cosi jako nadseni a elan od vyrazu obliceje po styl chuze. Tehdy jsem si v duchu rikal, ze uz chapu proc dokazali Britove kdysi vladnou svetu. V Praze jsem nikoho takoveho nikdy nevidel.

0 0
možnosti

Neodpustim se Vas blogerko zeptat, jak vypada Anglican? Vy osobne vypadate jako Ceska nebo dokonce Prazanda?

0 0
možnosti
Foto

Nevím jak vypadá Angličan, představuji si pána s buřinkou a vycházkovou holí, ale až ho jednou potkám, tak ho snad popíšu lépe. Jinak já jsem Češka jako poleno, krev a mlíko, nikdy se neusmívám a pořád brblám. Občas sice bývám v Londýně zaměňována za Rusandy;-O;-D, ale jakmile odhodím kožešinu jsem jasná Češka.:-)

2 0
možnosti

Dávám samý plusy a karmu. Směji se a mám dobrou náladu ... ;-D

4 0
možnosti

Nasmála jsem se, Poláci, Italové... Na Cechy jsem nenarazila, ale ti Američané.... mluví, i když nemají co říct. MMyslím si, že někdy i přátelská konverzace o "ničem" může člověku zpříjemnit den, protože je přátelská.

Clánek ale prima, jako vždyckyR^R^R^,

2 0
možnosti
Foto

Mě stále ta přátelská konverzace o ničem, trošku znervózňuje, snad si časem zvyknu ;-D

0 0
možnosti

J70i71r48i 80B97o42r

4. 6. 2019 11:18

Typicky český pohled na cizince.Češi vám v Londýně nevadí?

2 2
možnosti
Foto

jasně, že vadí, ale o tom už jsem taky psala...mně vadí všichni, na řetěz se mnou a přivázat k boudě. :-PJsem nesnášenlivá, štěkám a občas i kousnu 8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

Môžem otázku, čo si slečna myslíte, že znamená byť "Angličan"? :D :D :D Lebo toto bol vážne hlúpy stereotypný humor, navyše od niekoho, kto tiež odišiel do zahraničia.

1 7
možnosti
Foto

Bohužel já hloupě ironicky a stereotypně píšu ráda, jinak mi to nejde;-D

4 0
možnosti

Trochu stereotypizace a humor poměrně neobjevný. Ale slečna je hezká.

0 0
možnosti
Foto

"píše sice divně, ale aspoň to není úplná obluda." ;-D..děkuji za komentář :-)R^

3 0
možnosti

Kristýno, popsala jste ty "inostránce", jak jinak než perfektně. Přesně tak si je všechny představuju.

No, pravda...ono nás Pražáků křtěných Vltavou je tady v Praze taky s bídou do pytlíku :-D

Díky moc za pobavení!

8 0
možnosti

S Prahou mate pravdu. Sama naplava; Suchy, Slitr, Hornicek, Filipovsky, Pilarova, Chladil, Gott, Höger, Simonova, Brzobohaty, Mensik .......

0 0
možnosti

Dobrý, zasmál jsem se:-)

9 0
možnosti

:-)...;-(.......Vzácná a krásná, velmi chytrá dámo! Konečně napsáno něco co po ránu, co rozjasní mysl! Je to čtivé a velmi zábavné!

Mám tam vdanou jednu kamarádku, která když k nám přijede sveze se se mno;u na koni, (samozřejmě čtyřnohém), probíráme to, mluví podobně.

Díky za pěkný článek v nádherném slunečním ránu ! R^R^R^V

2 1
možnosti

Ty jsi ještě velikej proutník, Stando...ha ha ha ha

0 2
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik