Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Moby Dick zatáhl svého pivního Miloše a šel se vyvalit do sauny." Tak po tomhle jsem na další díl fakt hodně zvědavej;-D

0 0
možnosti
Foto

J14i77ř89í 38F59e64i35x

21. 5. 2019 14:58

Takové bójky , které se nedají obeplavat , jsou v drahách vyhrazených pro plavání v mnohých našíich bazénech také... Nic nového.:-/

1 1
možnosti
Foto

H89a36n17a 48V61l70k27o13v23á

21. 5. 2019 13:34

:-) Tento Evropský pokrok zaplaťpánbu na naše bazény ještě nedorazil.

Všechny vyžadují plavání pouze v oděvu k tomu určené (to znamená když chceš být zahalená, budeš muset do burkin investovat) a chlapa v tričku do bazénu plavčík taky nepustí....

Jinak Aquafit by mohla být nějaká forma Aquaerobiku s posilováním a paní Radové i kačácké krauly tady máme taky...

Ale znova zaplaťpánbu za naši zaprděnost a Čecháčkovství, které nedovolí nechat mne plavat v nádrži ve které si někdo jiný jen tak mimoděk vypere svůj občanský oděv....

VámR^

2 0
možnosti
Foto

Z téhle strany jsem na to nepohlížela, dyť oni si jdou vlastně nakonec jenom vyprat a já tady remcám...tsss ;-D

3 0
možnosti

No jo, ale tuhle realitu máte v Londýně právě i díky ženám jako jste vy..

0 1
možnosti

P76e58t64r 80D12r43a95p33a41l

21. 5. 2019 13:16

to bylo hnusně nekorektní;-)

2 0
možnosti

U nás v Ústí zase zaclánějí dámy" stojící v hloučku, tam kde dosáhnou a klábosí.

2 0
možnosti
Foto

;-D protože kdyby šly tam, kde nedosáhnou, namočily by si drdol ;-D;-D a nedej bože kdyby kapička chlorované vody ukápla na řasenku, to by bylo terno ;-D;-D

1 0
možnosti

Pěkný... Moc jsem se pobavil. Díky

3 0
možnosti

Díky! Moc jsem se pobavila:-)))

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy děkuji za milý komentář, já už vlastně píšu jen kvůli Vám :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik