Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Dej to nej aneb nechtěné dárky

Rozmohl se nám tady takový nešvar, a to být originální za každou cenu. Přitom flaškou a knížkou nezarmoutíš, teda aspoň mě ne!  

Jsou dárky, které vám utkví v paměti, jedním z nich byl dárek, který dostal táta k čtyřicátým narozeninám od pokrevní příbuzné. Byla to žlutá plastová kachna s pozlacenými křídly. Účel tohoto dárku i po dvaceti letech zůstává opředený tajemstvím.

k

První dárek, na který si pamatuji já, nebyla vnadná barbína s vlasama po pás, nýbrž jednodílné žluté plavky s fialovým kanýrkem, které jsem měla dostat od prarodičů k s

vátku. Schválně říkám měla, protože jsme se pro ně s dědou vydali do vedlejší vesnice na kole. Nudící se v dětské sedačce jsem klinkala nohama před sebou tak dlouho, až se noha zasekla do drátů a letěli jsme do škarpy rychleji než Harry Potter na koštěti. Pamatuji si, že jsem se strašně smála, protože děda ztratil zuby a odmítal pomoc od projíždějících aut, dokud je nenašel. Smích mě přešel ve chvíli, kdy mi v nemocnici dali nohu na osm týdnů do nechodící sádry a já měla jak po plavkách, tak po létě.

 

S příchodem slevových portálů se rozmohly dárky o něco méně tradiční, než jsou třeba ponožky. Ani liposukce, co dostala máma k Vánocům, by mě neurazila tak, jako zarámovaná karikatura mé maličkosti jedoucí na koni. Což o to, koně mám ráda, ale krom šíře mého těla, mě celé roky trápí velké zuby, co mi lezou z huby, syslí tváře a vlasy, které vypadají jako když jsem si je ráno vysoušela proudovým motorem.

k

Asi nemusím popisovat, které partie mého těla byly na karikatuře zvýrazněné a že kůň, který vzrůstem odpovídal shetlandskému poníkovi, vypadal, že pod náporem mého těla ve vteřině zdechne. S křečovitým úsměvem jsem dárek přijala, poděkovala Ježíškovi a aby se neponičil, ho uklidila za skříň. Byl by tam i zůstal, schován v zapomnění pod vrstvami prachu, pokud bych se neodstěhovala do Londýna a generální úklid v mém pokoji neprováděla máma. Nadšeně ho vylovila zpoza skříně, a dokonce přinutila tátu vyvrtat díru ve zdi a pověsit ho na čestné místo v mém dětském pokojíčku. 

Na pomyslném prvním místě nově vzniklé soutěže Santaclausovské tele století bych zařadila mého ex, který se rozhodl mě po návratu z pracovního pobytu na Krétě, kde jsem skončila poloznásilněná v cele předběžného zadržení, přivítat malým dárkem. Prohlásil, že má pro mě NĚCO, co mě učiní nejšťastnější ženskou na světě. Rozklepanýma rukama jsem trhala balící papír a očekávala minimálně kabelku od Ludvíka Vuitonna z Holešovic, místo toho v krabici ležel tlustý růžový vibrátor. 

 

Autor: Kristýna Burgerová | úterý 11.2.2020 9:06 | karma článku: 35,61 | přečteno: 2446x
  • Další články autora

Kristýna Burgerová

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

21.12.2021 v 9:00 | Karma: 32,00 | Přečteno: 1331x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma: 37,00 | Přečteno: 1932x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma: 44,31 | Přečteno: 10382x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Kdo z koho aneb návrat do rodné vlasti

Pětkrát za den mě někdo seřve a dvakrát šlápnu do psího výkalu. Návrat do Čech po 8 letech. Vždyť se toho zase tolik změnit nemohlo nebo ano?

8.10.2021 v 9:00 | Karma: 42,39 | Přečteno: 7093x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

K útoku na poslance SPD se přihlásil 17letý mladík. Došlo k dalšímu ničení

5. května 2024  11:22,  aktualizováno  12:56

Drážďany v sobotu zaznamenaly další předvolební útok. Tentokrát šlo o stánek protiimigrační...

VIDEA TÝDNE: Nehoda ve Vysočanech, nahá umělkyně i útok mečem v Londýně

5. května 2024  12:55

V pražských Vysočanech sjel řidič Porsche ze silnice a srazil ženu s kočárkem. Žena utrpěla vážná...

Cyklista vjel do křoví a hlavou narazil do stromu. Přilbu měl, přesto zemřel

5. května 2024  12:07

V sobotu v podvečer řešili jihomoravští policisté dvě dopravní nehody. Na Znojemsku naboural řidič...

Řidič najel do brány Bílého domu, policie to vyšetřuje jako běžnou nehodu

5. května 2024  11:47

Neznámý šofér v sobotu v noci autem najel do brány Bílého domu. Náraz nepřežil. K přímému ohrožení...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik