Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

iVěci se nekradou

Pátek nemusí být třináctého aneb proč je lepší mít doma bordel, neuklízet, nežehlit a nakupovat u Applu.

Proboha ten chlap umí udělat bordel. Zhodnotím trička na podlaze, knížky vyházené z regálů a všechny moje kabelky vyskládané na neustlané posteli. Počkat! Proč mám všechny kabelky na posteli?

I pomalejší blondýně jako mně brzo docvaklo, k čemu došlo.

Vykradli nás!

Kasička s úsporami v pr**li a do stejné destinace zřejmě pojedeme i letos na dovolenou. Jen kretén, čtěte Kristýna, si romanticky po staru spoří do kýčovitého keramcikého medvídka, kterého nechá vyfíčeného na poličce.

Samozřejmě jsem měla veškeré šperky vyskládané ve skříni jak na výstavce, pěkně pohromadě, a tak jsem o všechny přišla. Zlatý náramek, dvoje hodinky, několikatery náušnice… .

Ovšem za vrchol drzosti považuji, že mi ten idiot ukradl šaty. Šaty, které byly nulové finanční hodnoty, ale to nejhorší na tom je, že byly vyžehlené! Čerstvě vyžehlené, pověšené na ramínku, připravené, jen je obléct. Vzhledem k tomu, že žehlím asi dvakrát do roka, mě ten zloděj opravdu vytočil. A za vrchol ignorantství a zlodějského amatérismu považuji to, že Mebovi neukradl téměř nic.

Jelikož jsem Mebovi hned v počátcích našeho rovnoprávného vztahu vysvětlila (teda hned po tom, co jsem to dokázala vyblekotat anglicky), že se mnou na veřejnosti nebude nosit nic blejskavýho. Všechny ty prsteny, řetězy, rodové emblémy a zlaté zuby po posledním etiopském králi rozstrkal po celé místnosti, takže krom “bezvýznamných” skoro levných hodinek značky Rolex, nepřišel prakticky o nic, protože ten zloděj ignorant se neobtěžoval moc důkladně prohlížet skříně.

Abych nebyla jen zase negativní, naštvaná a agresivní. Sluníčko svítí, ptáčci zpívají, sklenice není poloprázdná, ale poloplná. Vykradl nás zřejmě zloděj blbeček, který viděl hodnotu jen v tom, co se třpytí, takže veškeré moje kabelky, boty a sluneční brýle zůstaly násilného odloučení ušetřeny.

Taky moje jablečná sbírka zůstala bez úhony. Jelikož nezálohuju, tak se mi to celkem hodilo, přece jen bych nerada psala všechny články znova. Co by si bez nich svět počal.

Policajtka z kriminálky říkala, že iVěci se nekradou, protože se prý dají snadno vystopovat. Aspoň k něčemu jsou ty předražený krámy dobrý.

Autor: Kristýna Burgerová | úterý 28.5.2019 9:00 | karma článku: 33,16 | přečteno: 2859x
  • Další články autora

Kristýna Burgerová

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

21.12.2021 v 9:00 | Karma: 32,00 | Přečteno: 1330x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma: 37,00 | Přečteno: 1932x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma: 44,31 | Přečteno: 10376x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Kdo z koho aneb návrat do rodné vlasti

Pětkrát za den mě někdo seřve a dvakrát šlápnu do psího výkalu. Návrat do Čech po 8 letech. Vždyť se toho zase tolik změnit nemohlo nebo ano?

8.10.2021 v 9:00 | Karma: 42,39 | Přečteno: 7093x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejdřív spor o Green Deal. Sliby politiků pak převrátila umělá inteligence

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Velitelé jsou svině, moji rotu zničili. Ukrajinci hasí průlom v Donbasu

26. dubna 2024  14:54

Premium Zatímco Rusové rozšiřují průnik kolem strategicky položeného městečka Očeretyne, Ukrajinci řeší,...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik