Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když chlapům běhá z nosu

Stala se nám taková nemilá věc, můj muž dostal rýmičku. Jeden by si řekl, že když je z tý Afriky měl by být jaksi odolnější. Připraven bojovat se lvem, zabít slona, postavit se nosorožci a nebo třeba látkovému kapesníku.

Ale to on né, jakmile se chlap setká se zabijákem mužství - rýmičkou - veškerý testosteron jde stranou, ať je bílej nebo černej.

“Máme teploměr?”

“Ano máme!”, a ty moc dobře víš kde je.

“A nemohla bys mi ho podat? Není mi dobře!” i ty chudinko, pomyslela jsem si, ale teploměr mu přece jen podala.

m

“Třicet sedm jedna! Asi si budu muset jít lehnout. Úplně se mi točí hlava!”, a tak chudáček ulehl a nebyla s ním žádná řeč. V nosních dírkách narvané kapesníky, huhlal, že nemůže dýchat. Jíst mu nechutnalo, z postele by ho nedostal, spát nemohl. Dělala jsem mu zázvorový čaj s medem a citronem, povinně inhaloval mentolové výpary nad hrncem ve kterém jinak zavařuji okurky. Nikdo po něm nic nechtěl. Ani já, ani pes. Hustou polívku jsem mu nosila do postele a krmila ho po lžičkách. Pán tvorstva byl však mrzutější a mrzutější. Při kašlíčku sebou klátil, div si nerozbil hlavu o noční stolek.

Noci s ním jsem protrpěla, když zrovna nekašlal, tak chrápal, jak když řeže motorovka. Přemýšlela jsem, jak velký to je rozdíl mezi mužskou ženskou chřipkou. Zatímco chlap umírá, ženská tiše trpí a nikoho tím neotravuje.

Před Vánocema se mě také pokoušila skolit chřipka, ale já se nedala. Když nad tím tak přemýšlím, asi bych měla tu svou drahou polovičku nekompromisně vykopnout z postele a poslat ho aspoň se psama. Já jsem s osmatřictíkama každý den chodila do práce, dokonce vařila teplé večeře a stále se starala o pána tvorstva.

“Dal bych si řízek!”, oznámila mi má drahá polovička, když jsem se doploužila z práce s horečkou. Ne, že by to už nevydržel ten týden do Vánoc. Chřipka nechřipka, šla jsem dělat řízek. Nakonec jsem stihla ještě linecké cukroví a vydrhnout kuchyň.

“Vážně ti je tak špatně, že se mnou nemůžeš jít běhat? Nechci jít sám.”, házel na mě pán tvorstva vyčítavé pohledy a já jsem se cítila  jako lemra líná, která se fláká a vymlouvá, a tak jsem šla běhat. přeci jen před vánoci, každý gram k dobru. Když ale ten můj miláček každých sto metrů kontroloval čas s výrazem “dneska je to vážně pomalý” měla jsem chuť ho kopnout do holeně..

Co naplat, jaké si to uděláš takové to máš a chlapi si to prostě občas umí zařídit. Když nad tím tak přemýšlím, napadla mě krásná pomstička.

“Miláčku, pojď se mnou nakupovat! Nechci jít sama!”

pozn.: V Anglii nemáme rýmu, ale running nose “běžící nos”. Vždycky něco spešl :-P

Autor: Kristýna Burgerová | pátek 23.3.2018 10:03 | karma článku: 27,25 | přečteno: 1886x
  • Další články autora

Kristýna Burgerová

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

21.12.2021 v 9:00 | Karma: 32,00 | Přečteno: 1330x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma: 37,00 | Přečteno: 1932x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma: 44,31 | Přečteno: 10377x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Kdo z koho aneb návrat do rodné vlasti

Pětkrát za den mě někdo seřve a dvakrát šlápnu do psího výkalu. Návrat do Čech po 8 letech. Vždyť se toho zase tolik změnit nemohlo nebo ano?

8.10.2021 v 9:00 | Karma: 42,39 | Přečteno: 7093x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik