Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Spěchej pomalu!

 Podzimní chmury se mně zdařile vyhýbají, ale novoroční depka přichází s pravidelností každý rok ...

Zima po Vánocích je jako knížka bez pointy. V lednu pod náporem slev chcípla vánoční atmosféra. Ulice se zaplnily nazrzlými a uschlými stromky se zbytky dekorací. Po vánočním obžerství jsem měla problém dopnout kalhoty a již tradičně ve slevách byla pouze XS, do kterých bych se nenarvala ani kdybych další dva měsíce držela hladovku. Jako každý rok jsem měla papír plný novoročních předsevzetí. A tak, jako každý rok, i letos jsem doufala, že napřesrok budu hubená, přestanu tolik pít, najdu si lepší práci, nebudu utrácet za kraviny, začnu šetřit a taky se učit další cizí jazyk. V návalu energie jsem zahrnula svou nástěnku motivačními citáty staženými z internetu. Někdy prostě zakopneš, protože tam dole je něco, co potřebuješ najít nebo Jsem něžný, jsem krutý, ale jsem život. Pláčeš? I v slzách je síla. To jsem ještě netušila, jak si pobrečím.

Každý den jsem měla diář plný úkolů, které jsem jeden po druhém odškrtávala. Vstávala jsem v šest a chodila spát utahaná jako kotě, až do včerejška.

Byly tři odpoledne, já ještě neobědvala a za dvě hodiny už jsem měla mít sraz s kamarádkou v posilce. Na vyvařování nebyl čas, rozhodla jsem se hodit kuřecí stehno do papiňáku (kuře do papiňáku? proč proboha?) a k tomu udělat dušenou zeleninu. V mezi čase jsem uklízela ledničku a špajsku, abych mohla vyskládat nákup. Byla jsem vysoce organizovaný jedinec, hlavně nepromrhat ani minutu, proto jsem se taky rozhodla, že nebudu čekat až z papiňáku vyjde pára a budu ho moct otevřít, ale že mu trošku pomůžu a páru odpustím.

Nejdřív to šlo lehce a pak se zasekl. Trošku jsem zabrala a najednou papiňák téměř explodoval. Nahromaděná pára a vařící voda vytryskly ven a opařily mně levou polovinu těla. Nejhůř to odnesla levá noha a ruka. Pálilo to jako čert a já brečela bolestí.

opařená ruka

Místo do posilovny jsem ubrečená zalezla do postele s mraženou kukuřicí na ruce a mraženým hráškem na stehně. Jako bolestné jsem si objednala pizzu a zalila jí flaškou bílého, už nebylo kam spěchat. Zmuchlala jsem předsevzetí do koše. Být hubená stejnak není v módě, začnu zase napřesrok.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Kristýna Burgerová | středa 17.1.2018 8:30 | karma článku: 19,73 | přečteno: 977x
  • Další články autora

Kristýna Burgerová

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

21.12.2021 v 9:00 | Karma: 32,00 | Přečteno: 1332x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma: 37,00 | Přečteno: 1932x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma: 44,31 | Přečteno: 10384x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Kdo z koho aneb návrat do rodné vlasti

Pětkrát za den mě někdo seřve a dvakrát šlápnu do psího výkalu. Návrat do Čech po 8 letech. Vždyť se toho zase tolik změnit nemohlo nebo ano?

8.10.2021 v 9:00 | Karma: 42,39 | Přečteno: 7093x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Z uprchlíka agentem. Šapošnikov sehrál při výbuchu ve Vrběticích klíčovou roli

9. května 2024

Premium Jakou roli hrál ve výbuchu muničního skladu ve Vrběticích bývalý ruský voják Nikolaj Šapošnikov? O...

Rusko bombarduje civilní cíle a chlubí se tím. Nechutné, říkají Ukrajinci

9. května 2024

Premium Záporoží (od zpravodajů iDNES.cz) Areál stavební firmy v Záporoží nacházející se jen dva kilometry od centra města zasáhla raketa...

Severní Makedonie zvolila novou prezidentku. Předchůdce uznal porážku

8. května 2024  22:19,  aktualizováno  22:35

Severomakedonský prezident Stevo Pendarovski uznal porážku ve středečním druhém kole prezidentských...

Izrael otevřel přechod Kerem Šalom, pomoc se k civilistům přesto nedostává

8. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:28

Do Pásma Gazy ve středu přes klíčové hraniční přechody na jihu oblasti nepřicházela žádná...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik