Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, já jsem velmi spokojená s vašimi cestovními trampotami, Kristýno!:-))) Protože kdyby nebyly, tak by nebyl ani tento zábavný blog.

Předpokládám, že vám po návratu na letiště běžel tuňák, odrážející se ploutvičkami, naproti :-D Není to bezva přivítání? Kdo to má?!:-)))

Díky za pobavení!

(A co příbuzní? Byli fajn? :-P :-D)

2 0
možnosti
Foto

Naštěstí byl naporcovanej ;-D

Příbuzní byli tak fajn, že je asi začnu rozdávat jako dárky k Vánocům. ;-D

Komentáři o přibrání jsem neunikla ;-D, ale slíbila jsem že do další oslavy vše zhubnu ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Tak to je super...fšechno!

Doufám, že mě darování příbuzného nečeká. Skromnost se někdy vyplatí:-))))

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik