Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

To mám radost - já mám magickou rohožku...Prý se přes ní projde pejsek a je zcela suchý. No, jednak by se logicky na rohožce musel vyválet, druhak má ve zvyku ji překakovat. Zrovna, jako naše děti :-))).

0 0
možnosti
ZS

Podlehla jsem jednou jedinkrát .... úžasný svetřík, napejchnutý na modelce jak sváteční dortík s kopcem šlehačky v barvě zralé ostružiny, dorazil v balíčku na úrovni obálky C5. Po marné snaze slisovaný hnusně fialový cucek dostat do jakés takés formy, byl nenápadně odložen do popelnice. Nehodil se ani do psího pelechu. Na to si vzpomenu, kdykoliv vidím nabídky na úžasné slevy, doprodeje a výhodné koupě. ;-)

1 0
možnosti
Foto

To jste me moc nepotesila, 68 dnu cekam na dodani kozene bundy ze zahranici, pak dam info jak jsem dopadla.;-D

2 0
možnosti

:-)R^

Na adresu příznivců autorky bych si dovolil malou parafrázi na letitý bonmot:

Od té doby, co byly vynalezeny peníze, není třeba vašich zdvižených palců!;-D

https://pointa.cz/project/07b88d41-db9e-11e9-ae68-001dd8b72061

1 0
možnosti

Opět dobrá blogová "taškařice".

Jo, zbytečností se dá nahromadit za chvilku hodně. A nakupování na netu tomu zdatně pomáhá:-D

0 0
možnosti
IL

I29v47a98n49a 52L35a37n40c15e

18. 12. 2019 11:56

I já jsem zjistila, že hrát na kytaru není žádná brnkačka. Mívala jsem dlouhé nehty, takže nehty nebo kytara. Rozhodla jsem se pro nehty.

1 0
možnosti
RE

Taky jsem kdysi myslel, že hrát na kytaru je nějaká "brnkačka." Ale vězte, že jakmile udoláte tři akordy a trochu rytmus, máte v podstatě "vyhráno." :))

1 0
možnosti
Foto

Jako fiktivní blog - vtipné.

Jako literární útvar - zapojte víc fantazii.

Jako realita: nevěrohodné.

A příště si objednávejte raději věci z nejmenovaného britského e-shopu, kde provoz zajišťují výhradně pracovníci z Pakistánu a šéfuje jim - Čech, můj spolužák. ;-)

0 9
možnosti
JR

Tak jsem si přečetl pár Vašich blogů a potvrdilo se mi známé rčení "kdo neumí psát, dělá kritika".

Přeji hezký den:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS