Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cetl jsem psychologicky profil majitelu bojovych plemen a nic co by vas potesilo

1 1
možnosti
Foto

Přesně tak. Ještě mi štvou majitelé aktuálně hárajících fen, běhajících na volno, a majitelé volají zdálky "ona hárá"... No, a co já s tim? Tak ob týden potkáme... A můj pes se pak může na vodítku uškrtit touhou... Až mi někdo fakt naštve, tak ho pustím, ať si vrzne...

0 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím. Není co dodat díky za tento blog.R^

0 0
možnosti

I15v92a80n75a 78L47a49n24c17e

30. 7. 2019 14:25

Každý majitel by měl být zodpovědný za svého pejska, a pokud někoho napadne, tak si svoji zodpovědnost plně užít. Respektuji pejsky, i když je mám ráda, na cizího psa: nesahej, tím se řídím, i když je to pejsek malej. Pěkný blogR^R^R^

5 0
možnosti

To jsme zažili dvakrát a doktora jsem potřeboval já, příště už ho bude potřebovat agresor.

2 0
možnosti
Foto

Souhlasím s vámi. Naposledy se mi stalo, že na procházce s naším yourkšírem jsem potkala známého se šarpejem, Ujišťoval mě, že nic nedělá, přesto jsem ho prosila, aby jsme drželi psy tak, aby k sobě nemohli. Zrovna když jsme konstatovali, jaká je v našem městě nuda, že tu chcíp pes, ...tak se to stalo. Jeho šarpej se mu vyvlíkl z obojku, skokem zalehl našeho psa, kterému hlava a krk zmizeli v jeho hubě.Naštěstí nestiskl. Odnášela jsem oslintaného psa v šoku v náručí a přes rameno vnímala známého řeči, že mě zapomněl říct, že si takto jeho pes hraje. Vzhledem k tomu, že se známe, tak jsem si ho dovolila poslat tam, kde slunce nesvítí, i s jeho psem.

1 0
možnosti

Už z té známé ruské pohádky máme poučení, že každý pes, vykopnutý do oblak, v zimě zase spadne...

2 0
možnosti

S tím chováním lidí z obou stran "barikády" zcela souhlasím. Přitom by stačilo málo. Aby si každý ohlídal své (psa, dítě), a nebo se aspoň domluvil.

5 0
možnosti

Můj názor Vás nepotěší, myslím si, že je přepejskováno. A to jak hodnými, tak i zlými pejsky.

4 0
možnosti

A ještě by se to nechalo specifikovat, ale to sem nepatří.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS