Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I my jsme vyváželi veverky na výlety za město. Když se setmělo, tak jsme nenápadně naložili klec, nejméně 4 mile od domova, raději více, vypustili jsme je, popřáli hodně štěstí a přáli jsme si, aby nás nenašli a nevrátili se k nám. Máme tady dost stromů, tak v poslední době je pokoj, abych to nezakřikla.

0 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že v tom nejsme sami ;-D ...snad "odveverčíme" naší čtvrť a přestanou nás terorizovat ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já bych se poohlédl po nějakém kursu jako třeba "Jak ekologicky zabíjet, stahovat a kuchyňsky upravovat veverky". Naši předkové to zvládali a nám se to v budoucnu taky může hodit.

0 0
možnosti
Foto

Když já mám problém zabít i mouchu, natož veverku... a co jsem zjišťovala, jediné povolené zabití je odstřel a z toho bych měla asi trauma do konce života..:-(

0 0
možnosti

Jé, taková krásná veverka! :-))

No jo, já vím. Všeho moc škodí.

Ale ublížit bych jí nedokázala (Ničemu živému. A zvířata mám moc ráda).

0 0
možnosti
Foto

Já právě taky ne, ale začíná to být trošku náročné ;-D za minulý týden zničené surfinie a vývoz tří veverek :-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik