Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

8-oZlatý koleje. Jídlo na pokoji, "lednice" za oknem (heč, já jsem bydlela na pokoji s ledničkou, i když poněkud nelogicky za ni chtěli poplatek za spotřebič), rvačka o jeden sporák pro 48 lidí na patře (no, všichni nevařili, to je taky fakt...). Nejhorší ovšem bylo, když nové spolubydlící udělaly z botníku skříň na jídlo a dvě zabraly místo určené pro všechny čtyři.

1 0
možnosti
Foto

48 lidí na sporák 8-o... já rozmazlené dítě zvyklé na teplé večeře..nevím, nevím, jak bych to dávala 8-o;-D

0 0
možnosti
JS

Pro mě psycho ;-D Ale když jsme na takový anglický share house jezdívala na víkendy za ex, tak to bylo fajn, byly strašně super parta a ty večírky...

0 0
možnosti
Foto

Tak pár večírků jsem zažila, né že né, člověk se nějak zahřát musí, když nejde to topení ;-D, ale kdybych psala o večírcích, tak by se to asi mohlo vydávat až po desáté ;-D

0 0
možnosti
VV

Mladsi svinacek kdysi bydlel diky nedostatku dostupnych bytu taky na WG. Ctyrpokojovy by, kuchyne, koupelna zachod. Nekdy jichtam bylo i pet, ale o problemech se nikdy nezminoval. Vzdy to nejak fungovalo.

Problem byl kdyz bydlel v nasem puvodnim byte se svym o dva roky starsim brachou.

Prisel domu ze skoly, koupil si veceri a kdyz se vecer vratil nasel v lednicce misto vecere 20 DM.

1 0
možnosti

Kristýno, pořád zřejmě platí, že každý začátek je těžký:-))

Ale teď už snad jste v poho:-D

Dík za další nákuk, jak to chodi...

1 0
možnosti
Foto

Tak lehký to nebylo, ale rozhodně je na co vzpomínat...nedávno jsem "oslavila" 6 let v Anglii, takže mám takovou nostalgickou...;-D..vzpomínám, jak krásný to bylo když jsem nemusela uklízet, protože to nemělo cenu a nemohla vařit, protože nebylo za co.. krásné časy ;-D teď s hadrem a vařečkou denodenně 8-o;-D

1 0
možnosti
JS

:)) připomnělo mi to časy na internátu:))

0 0
možnosti
LB

Mně taky :-) Škola měla intr jen pro kluky a holkám zřídila internát ze školní třídy v suterénu. V jedné místnosti 28 holek, 14 paland, 14 nočních stolků, dvoje akumulačky a uprostřed stůl a čtyři židle. (Všechny jsem měly rýsovací prkna.) Na chodbě dvě skříně a WC se třemi umyvadly, kde tekla jen studená voda.

A z toho komfortu jsme vyrážely nejen do školy, ale i do tanečních, na plesy a na rande :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik