Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, i přes ten "červenoknihovní" název blogu, jste Kristýno, nezklamala:-))

Číst Vaše blogy je veeelmi osvěžující. A k tomu ještě ten vodopád:-))

Jo, a co jste tedy nakonec vařila?:-D:-D

1 0
možnosti
Foto

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545; min-height: 14.0px}

nevařila....ségra nám hlídala psy, tak nás překvapila řízkama, ač teda normálně připálí i vodu na čaj (sorry ségra, legrace samozřejmě :D), tak se daly i jíst...navíc po týdnu na toastovým chlebu člověk sní skoro všecko...

Jinak k tomu názvu, jsem momentálně v romantickém

cukrovacím = přemlouvacím módu, že bychom se mohli vyhnout kruté anglické zimě, sbalit psy a přestěhovat se na pár měsíců do Tanzánie..Meba zatím nátlaku odolává, nechápu proč..8-o;-O;-D

1 0
možnosti
VN

R^ a vypadá to, že jste nakonec byli spokojeni ...:-) já teda jsem mě se líbí sbírat zkušenosti přes účastníky zájezdu ,,, ;-D

1 0
možnosti
Foto

Byli jsme spokojeni moc, ale teď by to chtělo někam za teplem ;-D

0 0
možnosti
RP

Ráda vás čtuR^.. pobavila jsem se. Jednou na moři jsem dopadla taky tak a od té doby mě na loď nikdo nedostane .

2 0
možnosti
Foto

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545}

Děkuju. :-) Já na svou premiéru mořské nemoci teprve čekám... a doufám, že se mi bude ještě dlouho vyhýbat ..ťuk ťuk.. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik