Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

R^, já teprve začínám ... ráno piju Bechera na rozproudění krve a večer na zahřátí ... ;-D ještě neblinkám .... ;-D

1 0
možnosti
FF

R^;-DJá bych se také rád stal alkoholikem, ale nejde mi to. Mně stačí dát si dvě dvanáctky a začnu ztrácet přehled. To by nebylo ještě tak špatný, horší je, že mi chlast přestane chutnat a já už do sebe nic nenarvu. Myslíte, že by se to v Londýně zlepšilo?

0 0
možnosti
JL

Proč hezká ženská v Londýně tak chlastá? Nadměrné pité je většinou nějaký únik.

0 0
možnosti
MB

Vrcholnou olympádou opilství byla studia ! Klasika hesla - Veselý student = smutný rodič. Člověk se tak zreguloval, že když u stolu pocítil ,"Sladko v hubě", zcela kontrolovaně se odebral na WC, kde si ulevil. Vrátil se ke stolu a zcela normálně pokračoval dále. Stal se králem večera ! Pak jsem se obeznámil se starým Římem a jejich peříčkem - Oni nebyli blbí, asi taky mnoho studovali ! ... :-)

0 0
možnosti
JS

;-D „Už se zase poblila“ .... ale těší mě, že nejsem sama, cheers ;-)

1 0
možnosti
VH

Karma a až jsem z toho dostal chuť na pivo...R^:-)

2 0
možnosti

Kristýno, ráda Vás čtu. Jste neskutečný éro! A upřímná:-)R^

6 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik