Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle mě je nejdůležitější, vedle zdraví samozřejmě, to, abyste byla spokojená s tím, co máte. Snažit se o kluka, když máte holky, nebo o holku, když máte kluky, není žádný med. Proto má onen "páreček" něco do sebe. Přiznávám ovšem, že na hlášku "Jé, vy máte páreček." jsem byl dost alergický. Hezký víkend.

0 0
možnosti
Foto

Já bych prosila obojí, jsem totiž babička čekatelka;-)R^

0 0
možnosti
Foto

dvojí babička jsem zapomněla dodat:-)

0 0
možnosti

Víte, ono to je jedno zda je to kluk nebo holčička ... spíš jak se tam namíchají ty geny po rodičích i prarodičich:-).Od té doby co mám vnoučata tak tomu věřím mnohem víc.

1 0
možnosti
Foto

Vem to tak, že holčičky se neobejdou bez kluků a kluci bez holčiček taky ne. Kdyby to měl posuzovat chlap, bude to přesně naopak. Zdraví je hlavní, v tom mají všechny maminky pravdu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik