Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezké jako vždy. A moc si cením Vaší upřímnosti.

Chození bílých holek s černochy nefandím, ale ten taxikář si to zasloužil.

0 0
možnosti
Foto

Už jsem v Londýně dlouho nebyl, ale ten Londýn, který si ze svých asi pěti návštěv pamatuji byl klidný, spořádaný a velmi ohleduplný.

0 0
možnosti

I19v35a96n19a 62L63a15n53c27e

23. 1. 2018 12:52

Napsáno krásněR^. A "nebojte se", nebo spíše "bojte se", už jsem babča , i když drdol nenosím, a občas si myslím, že jsem trochu agresivní. Ale nikoho nemlátím, na to pozor. Být trochu agresivní mě naučila Amerika.

Neplatí tady: Sedávej panenko v koutě, jenže jaká já jsem :panenka.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS