Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^sluší vám to spolu-ta akademická čtvrthodinka co se protáhne na dvacet minut není nic hrozného-kdybyste chodila s Italem tak to je podobné:-)

0 0
možnosti

Tak ať vám to klape!:-D Hodně štěstí!

2 0
možnosti

Ve filmu "Bílá Masajka" to tak bylo. Tam se ale jedná o animistického Masaje. S černochy z křesťanského prostředí(Angola, Ghana aj.) problém není. Mám kamarádky, které s nimi bez potíží žijí. I já jsem je měl mezi přáteli. Tu dochvilnost bych opravil - může se jednat až o dny:) Naopak je zarážející jejich čistotnost a racionalita - z té jsou ty kamarádky kolikrát uplně vyřízeny:-)

0 0
možnosti

:-) s tím lekáním ve tmě jste mě rozesmála a hrozně ráda bych se zeptala na jeden detail, ale je mi to trapný... ;-)

A karma R^

1 1
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik