Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na jednu stranu s vámi souhlasím. Davové šílenství jménem "superpotraviny" je nesmyslná kampaň a kšeft. Na druhou stranu některými těmito potravinami vzali zavděk lidé trpící celiakií a podobnými nemocemi. Pokud nemohou jíst lepek, je pro ně nelehké přizpůsobit jídelníček tak, aby nebyl příliš jednotvárný a hlavně jednostranný. Potřebují doplnit chybějící živiny. Quinoa kupříkladu není jen zdroj vlákniny, ale je bohatá na vitamíny a minerály, bílkoviny a aminikyseliny.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Sice jsem nerozuměl ani slovo, ale graficky ten text vypadal dobře. Jo, tedy rozuměl. Vepřové koleno s křenem. To nebylo o něm? ;-DR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Pro obchodníky podle mě super jsou. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, vážně jsem měla v živé paměti, že jsou to toytoyky ! Děkuji za upozornění, už jsem to opravila! 

0 0
možnosti

G63e82o53r11g79e 12H62o52l30y

12. 12. 2017 14:15

BBC ma zajimavy porad 'Superfoods', da se to najit pres Google, ontarijska verejnopravni TV stanice TVO (TV Ontario) to tez dava, ale je to tam vzdy jen asi 1 mesic ale ten program co byl prave vcera vecer neni jeste k nalezeni:

TVO Schedule

0 0
možnosti

... jenom jsem nepochopil, proč takové podivuhodné slovo: "Naneštěstí na trzích neměli ani toytoyky."

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS