Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D mít náhled, to je základ

0 0
možnosti
Foto

Autorka může zkusit někam na zeď bytu umístit velký papír a na něj hezky napsat - Čistota půl zdraví a špína celé...! ;-)

0 0
možnosti

:-).....PObavila jste mě ! Každý jsme jiný. já považuji velké uklízení za ztrátu drahoceného času. Auto jsem nemyl opravdu dlouho. Říkám.....to oprší a tak to je. LOžnice, to je sbírka obleků a prádla různě položeného po nábytku. Proč bych to dával do skříně, když to po čase budu zase vytahovat. Ale, dodávám.....jsem už sám. Nebožka žena by mi to nikdy nedovolila. !!!!!!R^

3 0
možnosti
Foto

;-D Typická domácnost osamělého muže. Znám, taky jsem byl nějakej čas sám. Naštěstí mně moje (v pořadí už čtvrtá) manželka rychle vrátila na zem a donutila nebýt bordelářem. Faktem je, že já už nenechávám ponožky v umývadle a manželka řeší standardní úklid obytného prostoru. A trochu jí pomáhám, třeba tím, že vytřu všechny podlahy v bytě, když je třeba. Jen jedno jsem si prosadil. A to absolutně. Naprostý zákaz úklidu v mé pracovně. Před dvěma lety jsem byl tři měsíce služebně v zahraničí. A v průběhu mé nepřítomnosti se manželka se svou mámou rozhodly zkulturnit můj "kutloch. Neštěstí.... Když jsem dorazil domů na vánoce, tak tam bylo nádherně uklizeno, věci a dokumenty, šanony... a všechno byly v poličkách, ve skříních a zařezávaly v komíncích, jaké jsem se nenaučil dělat ani za dva roky své ZVS. Prostě nááádhera, radost pohledět. Průšvih byl v tom, že jsem nic, ale naprosto nic nemohl najít. Měsíc to trvalo. Když už jsem zase fungoval a všechny věci, doklady, faktury, katalogy, IT součástky, zboží určené k prodeji atd. jsem nacházel i po slepu, přijela na návštěvu maminka mé ženy, nakoukla a konstatovala: "Proboha, on už tady zase má bordel jak v tanku!!!! A my se s tím uklízely skoro dva dny." ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS