Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak těch lidí v tom metru bych se zastal. Já muset dýl než týden poslouchat při každém využití metra dvacetkrát do minuty zopakovanou větu "Mind the gap between the train and the platform", tak taky naprosto nevím, čí jsem;-)

1 0
možnosti

Celkem souhlas, až na to, že to, co je na zemi, je věcí personálu. Ten se o to má postarat .....

0 0
možnosti

Víte, ono hodně záleží na tom, JAK (tedy s jakým přístupem) se díváte... nevychovaní lidé byli, jsou a budou jak vím ze svého téměř šedesátiletého života (zážitky z metra jsme měla stejné i před 30 lety:-)) - záleží vždy va rodině. Všechna moje vnoučata jsou zvyklá zdravit a když spolu vejdeme do obchodu a pozdravíme, nestane se, že by nám někdo neodpověděl.......a mobily? Prostě doba se mění, lidé si zvykli být pořád "on". Ono se prostě něco nedělá a něco jiného "dobrého) zas dělá. Dneska si po sobě mladí třeba nesloží příbor - ale zase jsou zvyklí skypovat s babičkou, která žije sama 100 km daleko a ke které jsme se zas my kdysi podívali jednou za dlouhý čas...prostě zkuste se dívat na svět jinak než přes černé brýle:-)

0 0
možnosti
Foto

Nekoukám se přes černé brýle ;-) Myslím si, že svět není o tom, zda někdo skypuje nebo neskypuje s babičkou, skypování a používání mobilů je věc jedna a nějaké vzájemná tolerance a slušnost je podle mě věc druhá. Nelze přeci říct "dnes jsem skypoval s babičkou", takže mám splněno a tuhle starou paní v metru nepustím sednout. Ona totiž ta stará paní v metru je pravděpobně taky někoho babička. ;-)

1 0
možnosti

I v Londýně stojí a překážejí mladíci a slečny ve dveřích metra, dýchají zdravý čerstvý vzduch při každých otevřených dveřích vlaku ve stanici a užívají si pocitu, jak jsou free, cool a in?

0 0
možnosti

Slušnost se vytrácí. Vidím to přesně v práci. Prijde k nám do kanceláře pan řidič a moji dva kolegové, (které ten ridič vidí jako první) mu ani neodpoví na pozdrav.

0 0
možnosti
Foto

Příště zkuste zabučet, jako já...třeba jim to dojde (anebo taky ne :-()

0 0
možnosti

Žijeme mezi ignoranty. Všem začíná být vše jedno. Mladí žijí virtuálně, staří zas tenhle svět přestávají chápat, takže si život zlehčují ignorováním společenských a jiných pravidel. A pak jsem tu třeba já, zásadová, pravidla dodržující konzerva ze staré školy, kterou to sere....

4 0
možnosti

nejsem ze staré školy ale sere mě to také.

2 0
možnosti

R^Jediné, co je na tom trochu potěšující, že se tak neděje jen u nás.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že u nás to není ještě tak špatné jako v Anglii!

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik