Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Strašně mi zaskočila maková buchta;-D

0 0
možnosti
Foto

Byla byste, prosím, tak laskava a upřesnila datum svého pobytu v této republice. Děkuji. :-)

2 0
možnosti

P61e90t13r 60D56r42a20p73a68l

1. 11. 2017 12:23

když manželka začala jezdit, tak se jí povedlo slušné divadlo. přijela ke kruháči a protože to je do kopce, tak zatáhla ruční brzdu. jenže se jí podařilo tu gumovou rukoje ́t přetáhnout na páce do takové polohy, že pak nemohla zamáčknout kolík na páce. V tom za ni přijela houkající sanitka, objet ji nemohla, protože tam je ostrůvek. řidič chvilku houkal, pak vylezl a povídá: "paní, my ale fakt potřebujeme projet". když viděl její zděšení v očích a smrtelný pot na čele, tak klidným hlasem povídá:"tak, uklidníme se a zkusíme to ještě jednou" a ono se to fakt povedlo. žádné nadávání, žádne rozčilování...byl to profík

2 0
možnosti

Jednou v Litvě, při výpravě po Pobaltí, mě zmizela pod autem tříbarevná kočka. Auto jemně nadskočilo a já s cynikou nájemného zabijáka řekl ..kočička...hehe... Přitom ve skutečnosti mě celý zbytek dne mučil pocit, že ta kočka byla nějaké té hezké holky, kterých je tam habaděj a ta teď pro ní pláče. Večer jsem se to snažil zapít čtyřmi litry stolního vína a půllitrem rumu a vykouřil dokonce pár cigaret, ač nekuřák. Ráno jsem byl k nepoužití a celý den musela odjet kamarádka - přebarvená blondýna. No, od té doby se snažím už opravdu nic nepřejet:)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS