Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za přiblížení všedního života v Londýně.

Moc pěkně napsané!

1 0
možnosti
Foto

Také jako vy jsem to zažil, nebyl jsem turista. Ale 5 let vydržet v bordelu, fakt hustý. Pro mě je zdraví a sport na prvním místě. Držím vám palce.;-D[>-]EUMáte pravdu i v tom, že kdo nepozná více států a život v nich, nikdy neocení jak se má DOMA!

Jo, měl jsem problémy, že mě nikdo nebral jako cizince, vzhledem..ostatní si domyslíte.

0 0
možnosti
Foto

zrovna dnes ráno, když jsem šla běhat, jsem si říkala, že jestli mi ten běh víc škodí nebo prospívá, vzhledem k tomu, co v Londýně dýcháme.

Je pravda, že kdybych neměla londýnskou zkušenost, tak to "doma" neocením!

0 0
možnosti

Musím potvrdit. Navíc skoro na každém patníku jsem letos v létě narazil na nějaký památník terorismu, zábrany, svíčky a neprostupné davy. Muslimů paradoxně většinu času zanedbatelné množství a pak zničehonic všude - jsou nerozpustní a drží se v tlupách jak olej nalitý do vody. A to zdaleka neplatilo jen v Londýně, ale i v centrech relativně malých městeček, jako je Cambridge.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Všeobecně je atmosféra trošku napjatější, kvůli tomu, co se tu děje. Sama jsem více podezřívavější, koukám, kdo si vedle mě sedá v autobuse, kdo si v metru kam položil tašku... . V tak velké kocentraci lidí byla jen otázka času, kdy se něco stane.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS