Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R37o60m21a36n 31M74á39c44a

27. 7. 2016 10:39

Blbců je všude fůra... A obávám se, že jich bohužel přibývá a stává se to nějakým mainstreamem a společenskou normou... Jinak díky za zajímavý článek

2 0
možnosti

V posledni dobe na diskusich bohuzel ano.

0 0
možnosti

Chtěl jsem něco napsat, ale raději to nechám být :-).

0 0
možnosti

clovek by predpokladal, ze kdyz mate ty zkusenosti z Londyna, tak budete vedet, ze takhle se vyjadruji jedinci skrze celou lidskou populaci po cele zemekouli. ano, neni to nic pekneho, ale nejedna se o zadne vyjimky.

3 0
možnosti
Foto

Za 4 roky společného života jsem se s rasismem nesetkala, i když jsem to od začátku předpokládala, že to jednou přijde. Nečekala jsem ale, že to bude od lidí, kteří si dobrovolně vybrali žít ve městě, kde jsou odlišní snad úplně všichni.

3 0
možnosti

neposlouchejte cizí hovory a máte to vyřešený

7 2
možnosti

miluju "chytré" lidi jako jste vy, určitě jste nikdy nechtěně nevyslechla rozhovor, který jste slyšet nechtěla!!!

0 0
možnosti
Foto

Ty Vaše dva Slováčky bych přirovnala k těm "multikulturním Londýňanům", kteří se po výhře Brexitu obouvali do Poláků, ať táhnou domů, opravdu nemáte pocit, že b.l.b.c.e můžeme najít bohužel na celém světě?

1 0
možnosti
Foto

Ano, můžeme, ale otázkou zůstává kolik jich je v Čechách. Mám se bát vrátit domů, popřípadě tam mít děti, které nebudou bílé? Kolik lidí udělá takový komentář? Ze sta jeden nebo devadesát devět? Nemám s tím osobní zkušenost, proto pokládám otázku k diskuzi...jak to vidí Češi? Jaká je všeobecná nálada společnosti vzhledem k uprchlické krizi?

0 0
možnosti
Foto

... Obávám se , že primitivismus začíná být v Čechách také "in"... :-/

Vám R^

4 0
možnosti

Také tápete? Měl jsem strach, že v tom jsem sám. :-P

3 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik