Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

Příležitostí, jak víte, měl dost, o tom žádná. Doba covidová sice situaci úplně nepomohla, ale stejnak jsme se loni v létě zmohli na ráj českých paštikářů a plánované Thajsko vyměnili za Chorvatsko. Ani chorvatské Ožusko, ani zdi perly Jadranu ho však nepřiměli se vyslovit.

 

Bylo posledního srpna, ručička teploměru ukazovala celých čtrnáct stupňů a nám zbýval poslední týden dovolené v Čechách. A protože za hnusnýho počasí se nemůžu věnovat své závislosti – opalování – Meba vymyslel, že pojedeme na výlet. Prej na Čertovy hlavy. Otázka, zda tohle místo vybral záměrně nebo zda doufal v zázrak shůry, teda spíš sdůly, zůstává záhadou. Kdyby mi řekl, že se budeme drápat někam do kopce, přiznávám rovnou, prstýnek neprstýnek, zůstala bych doma.  Po lockdownu a měsíci v Čechách na pivní dietě jsem nebyla úplná ťopinka. Funěla jsem jak bernardýn a vlasy se mi lepily zezadu na krk. Faldíky se natřásaly, jak zabijačkový sulc a díky kobyle, která mě dva dny před tím teleportovala bez padáku na kamenitou cestu, jsem cítila každou kost v těle.Když jsme se konečně vydrápali nahoru, spustil se brutální slejvák. Místo rovných vlasů, kterých jsem docílila po půl hodinovém škvaření žehličkou, jsem měla na hlavě účes ála načesanej výstavní pudl. Jen ocásek do bambulky chyběl. 

 

Lapání po dechu jsem skrývala za nadšení z výhledu na česká panorámata,psi se na vodítku vytrvale snažili o bungee jumping, a Meba klečel na mokrý skále, s prstýnkem v ruce a mlel něco o tom, jestli si ho (teda konečně) vezmu. Vzhledem k tomu, že jsem čekala na tuhle chvíli celkem dooost dlouho, měla jsem v úmyslu dělat drahoty a odpovědět výrazné a uražené NE, ale v tu chvíli Meba prstýnek upustil a ten začal sjíždět dolů. Zatímco Meba zachraňoval prstýnek, já tam stála, zmoklá jak slepice, ve flanelový košili a legínách. V těch legínách, co údajně nekloužou, proto já jsem měla rozkrok u kolen a na zadku pocit prázdné pleny. Přesně tak chce v dnešní fotofriendly době vypadat třicítka, která si poslední desetiletí plánuje zásnuby. Pak už mi ani nevadilo, když mi po mé nadšené odpovědi tak teda jo, vezmu! zachráněný prstýnek urputně rval na pravý prsteníček. I mistr tesař….Pak přišel na řadu rituál dnešní doby - fotky. Ani s použitím všech filtrů a retuší se mi po dvou hodinách úsilí nepodařilo vytvořit obrázek, který bych si s radostí založila do rodinného alba, ne-li s hrdostí vystavila na internet. Tak jsem si aspoň vyfotila ruku s prstýnkem a odrostlejma nehtama. Stejně dokonalých zásnubních fotek plných západů slunce a ukápnutých slziček je instagram plný.

 

Na zahnání splínu z hnusných fotek jsme se ruku v ruce vydali na lehkou patnácti kilometrovou couračku. Aby řeč nestála, mile a skoro nenaštvaně jsem se zeptala, co ho vedlo ke zvolení zrovna takovéhohle způsobu zásnub. Uznávám, že jsem z výběru destinace a způsobu provedení byla řekněme trošku rozčarovaná. Prej když tak miluju Česko chtěl, aby to bylo právě tady a taky u tak významné chvíle nesměli chybět naši domácí mazlíčci. Romanticky smýšlející chlapec, ostatní romantiky napadají spíš pláž a jahody. Čechy mám ráda, o tom žádná, ale ostrůvek s bílým pískem někde v Karibiku bych v tu chvíli měla asi o něco radši.Místo šampíčka jsme si v Mělníku dali pivo, zajedli ho burgrem a na zpáteční cestě si u silnice koupili burčák. Mebův první. “Musíš tu láhev trošku pootevřít!”, poučovala jsem ho zkušeně před strašákem všech řidičů – vybuchujícím burčákem. Bohužel výraz trošku pootevřítse asi ztratil v překladu. Kdyby to víčko vzal a vyhodil do příkopu, vyšlo by to zřejmě nastejno. Dovezli jsme celé dva panáky a zápach mokrej psů vystřídal smrad, jak když v autobuse vrhne celá školka i s paní učitelkou.            

Autor: Kristýna Burgerová | úterý 21.12.2021 9:00 | karma článku: 32,00 | přečteno: 1330x
  • Další články autora

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma: 37,00 | Přečteno: 1932x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma: 44,31 | Přečteno: 10377x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Kdo z koho aneb návrat do rodné vlasti

Pětkrát za den mě někdo seřve a dvakrát šlápnu do psího výkalu. Návrat do Čech po 8 letech. Vždyť se toho zase tolik změnit nemohlo nebo ano?

8.10.2021 v 9:00 | Karma: 42,39 | Přečteno: 7093x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

A kdy bude miminko?

Věta, kterou by měli zakázat a každého, kdo se jí odváží vyslovit, bych poslala se bosého projít po kostičkách z lega.

7.9.2021 v 10:55 | Karma: 33,73 | Přečteno: 2444x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik