Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Londotřesky

aneb když si naplánujete romantický víkend, za který by se nemusel stydět nejeden režisér hollywoodských slaďáků a vznikne Troškova komedie.

V listopadu jsme měli oslavit sedm společných letech. Plán byl jasný – sluníčková procházka s pejskama, večeře při svíčkách ve vyhlášené restauraci, vodění za ručičky a dlouhé pohledy do očí.

Místo psů jsme se z procházky vraceli promočený na kost s dvěma obalenými koulemi bláta. To by mi nevytočilo zdaleka tolik jako fakt, že Meba ztratil naše JEDINÉ klíče od auta. V parku. V bouřce. Patnáct kiláků od baráku. Místo oslavy výročí to z mé strany vypadalo na rozchod. 

Volali jsme do servisu, kde nám řekli, že odemčení auta nás vyjde na pět tisíc liber. Vypadalo to, že budoucnost našeho vztahu je zpečetěna. O dvě hodiny, jednu do krve rozedřenou patu a pokutu za parkování později, jsme je našli. 

Rezervace v restauraci nám mezitím propadla a vzhledem k tomu, že jsem jí musela udělat více jak měsíc předem, nepřicházelo v úvahu, že by nás někam vměstnali. Plán B jsme neměli, přesto jsme se rozhodli se převléct z farmářského a holínek, vyrazit do centra a improvizovat. 

Při oblékání vyvstanul další problém. Od té doby, co mým nejčastějším pohybem bylo mačkání tlačítek na klávesnici počítače a pozvedávání hrníčků, skleniček a lahví k ústům, čísla na mé váze nebezpečně stoupla. 

Bohužel jsem si toho nevšimla a ve snaze přiblížit se tomu něžnému dvaadvacetiletému stvoření, které Meba před sedmi lety poznal, jsem si objednala jsem troje nové šaty. Ovšem všechny v mé běžné velikosti. V jedněch jsem vypadala, jak když čekám paterčata a druhé mě táhly přes macaté ruce. Třetí košilového střihu by po třetím panáku nevypadaly tak strašně, nicméně byl problém dopnout knoflíčky, protože jsem jaksi narostla úplně všude. Po několika neúspěšných pokusech se mi to konečně podařilo, ale jakmile jsem se nadechla, knoflík odletěl a pes ho sežral ještě dřív, než jsem ze sebe dostala “fuj!”.

Když jsme došli na metro, zjistili jsme, že je z důvodů udržovacích prací zavřené. Měla jsem toho plné zuby a začala mi tepat žíla na čele, ale neexistuje problém, které by nevyřešilo jedno chlazené, a tak jsme zalezli do nejbližší putyky vymyslet, co dál. Po třech pivech, kdy zbyla z romantické oslavy výročí jen představa, nám už bylo jedno, jak a kde se najíme, hlavně, že se najíme. 

Skončili jsme v etiopský restauraci, jedli rukama z tácu položeném na plastovém ubruse a pili pivo rovnou z flašky. Romantika odpovídající oslavám sedmi společných let. 

Večer jsme se zakončili v zaplivaném baru na Kings Cross. Usadili jsme se na barové stoličky a objednali si pivo. Chvilku po nás dorazila skupinka anglických kravaťáků, kteří si mysleli, že jim patří svět nebo minimálně ten bar. Hlasitost, kterou se projevovali a přes kterou nebyla slyšet hudba, bych jim asi i o sobotní noci prominula, ale když do mě jeden z nich asi po pátý drknul tak, že jsem se polila, začala mi opět tepat žíla na čele. Meba mi navrhl, že si vyměníme místa, což jsem odmítla. 

k

Když si ze mě týpek naférovku udělal opěrku a odpočíval svalený na mých zádech několik minut, jako když do mě trefí. Otočila jsem se, přitáhla si ho za kravatu a jemně bez přehnaných emocí mu vysvětila, že jestli do mě ještě jednou strčí, dostane pěstí. Meba se topil v trapnosti a chtěl v nestřeženém okamžiku prchnout na záchod. Snad to se mnou vydrží aspoň dalších sedm. Pokus o romantiku zase za rok.

Autor: Kristýna Burgerová | úterý 10.3.2020 9:01 | karma článku: 37,63 | přečteno: 2753x
  • Další články autora

Kristýna Burgerová

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

21.12.2021 v 9:00 | Karma: 32,00 | Přečteno: 1330x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma: 37,00 | Přečteno: 1932x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma: 44,31 | Přečteno: 10375x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Kdo z koho aneb návrat do rodné vlasti

Pětkrát za den mě někdo seřve a dvakrát šlápnu do psího výkalu. Návrat do Čech po 8 letech. Vždyť se toho zase tolik změnit nemohlo nebo ano?

8.10.2021 v 9:00 | Karma: 42,39 | Přečteno: 7092x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik