Jak jsem zatoužila mít velkej zadek

27. 11. 2019 9:03:46
Jsem k sobě zdravě kritická, a tak jsem v průběhu let řešila nadité tváře, povolené břišní svalstvo, roztřepený vlasy, ovarová kolena, příliš velká nebo příliš malá prsa, to podle nálady, ale nikdy mě nenapadlo řešit zadek.

Asi proto, že si na něj nevidím. A najednou je tady éra velkejch zaoblenejch zadků a já mám místo toho přistávací dráhu na plachťák.

Vždycky jsem měla pozitivní vztah ke sportu. Na kole jsem si zlomila nohu, na ledních bruslích ruku, při plavání jsem chytla alergii na chlór a na běžkách jsem chytla syndrom karpálního nervu. Rozhodla jsem se proto jít na můj zadek pomaleji a stáhla jsem si z internetu třiceti denní dřepovací výzvu a doufala jsem, že za zmíněných třicet dní bude můj problém se zadkem vyřešen.

Tabulku s výzvou jsem si vytiskla a přilepila jí na zrcadlo v koupelně. Pro motivaci.

Když jsem si šla večer vyčistit zuby, koukala jsem na ten list papíru a pročítala co mě čeká. Krom plánu na každý den byl u tabulky taky nápisNejhorší, co můžeš udělat je, říct si začnu od zítra...začni teď hned. Posilněná večerní skleničkou, jsem si řekla, proč ne a oddřepovala prvních padesát dřepů. Kokosová polévka, kterou jsme měli k večeři, mi šla trochu zpátky, ale i přes drobné kapičky potu na čele jsem to vydržela a mohla si odškrtnout první den. Okamžitě jsem se začala těšit na ten čtvrtý, protože to byl podle rozpisu naplánovaný odpočinek.

Od pátého dne mně začalo křupat v koleni. Nejdříve v pravém a pak v obou. Křup, křup. Hledala jsem na internetu, co s vrzajícím kolenem a při té příležitosti jsem zjistila, že mi asi chybí něco, čemu se říká kardio, český překladvypoť bůček z těla a tak jsme se rozhodla, že zkusím jít do fitka.

Sbalila jsem si do batůžku staré tepláky, které měly na koleni oranžový flek od Sava, tričko s obrázkem činky s nápisem no pain no pizza. Z tenisek jsem oklepala bláto, které tam bylo zaschlé z loňské zimy a šla jsem.

O nesprávnosti svého outfitu jsem se přesvědčila už ve dveřích. Topíky končící pod prsama, bez ohledu na to, kolik michellinek na ně navazuje, bezešvé legíny různých barev stahující břicho, Nike sem, Addidas tam, asi nějaká povinná uniforma.

U jedné zdi mě překvapila fronta holek. Původně jsem si myslela, že čekaj třeba na činky, nebo na nějaký posilovací stroj, ale ony před zrcadlem trénovaly strašně složitou jógovou pozici, které se říká selfí dilina. Pokrčená noha, hlava do strany, vyšpulená zadnice a kachní rtíky, na uších sluchátka a v jedné ruce láhev a v druhé mobil.Jelikož já jsem se zapomněla namalovat a špulit jsem neměla co, vydala jsem se na pás a cestou jsem vytáčela nohu nepřirozeně do strany, ve snaze schovat ten oranžovej flek od sava.

Prokřupala si kotníky a ztuhlý krk a dala se do poklusu. Pozorovala jsem lidi kolem sebe.

Každej čuměl na hodinky, jsem si myslela, že taky počítaj minuty, kdy budou moct jít domů a dát si skleničku či půllitříček zlatavého proteinového moku s pěnou, ale prej ne, čuměli na tepovku. Slečna na páse pochodující vedle mě byla asi Avon lady, protože její sladký parfém byl tak silný, že jsem při běhu dvakrát klimbla a pak několik minut hledala ztracenou rovnováhu.

Slezla jsem z toho pekelného stroje po pětačtyřiceti minutách a s ksichtem v barvě přezrálého rajčete jsem se plazila ke skříňce. Naneštěstí jsem v té agónii zapomněla kód k zámečku. Tvořila se zrovna pode mnou loužička z odkapávající potu, když přišel namakaný týpek ve vykrojeném tílku, z kterého mu lezly bradavky.

“Sis dneska dala do těla, co?”, chtěla jsem se ho zeptat, jak to poznal, ale nemohla jsem popadnout dech. Nevím, zda to byl small talk nebo pokus o flirt, nicméně ty jeho trčící bradavky a napumpované žíly mě vyděsily natolik, že jsem si vzpomněla na kód, přetáhla si kapuci přes hlavu, aby se mnou už nikdo nepokusil zapříst hovor a vydala se domů. Podle mě se lidi v posilovně seznamují jen ve filmu.

Po třiceti dnech od začátku budování mého obřího zadku jsem krom bolesti v kolenou nepociťovala žádný rozdíl, a tak jsem se změřila. Přes stehno jsem měla o čtyři centimetry víc, na zadku o centimetr míň a nemohla jsem dopnout kozačky. Vzhledem k tomu, že mé nohy i normálně připomínají T-Rexe - tlustá lýtka, tlustá stehna - nadšená jsem moc nebyla.

Koupila jsem si kalhoty, které měly vytvarovat sedinku v něco rozkošného a zaobleného. Nicméně mi nikdo neřekl, že nejdřív musím mít na zadku nějaký materiál, který by se dal tvarovat. Z přistávací dráhy prostě kuličku neuděláš.

Autor: Kristýna Burgerová | středa 27.11.2019 9:03 | karma článku: 44.68 | přečteno: 9995x

Další články blogera

Kristýna Burgerová

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

21.12.2021 v 9:00 | Karma článku: 32.00 | Přečteno: 1329 | Diskuse

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma článku: 25.91 | Přečteno: 1149 | Diskuse

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma článku: 37.00 | Přečteno: 1932 | Diskuse

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma článku: 44.31 | Přečteno: 10374 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 6.73 | Přečteno: 104 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 11.05 | Přečteno: 980 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 21.81 | Přečteno: 453 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.92 | Přečteno: 294 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 103 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5217

Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...