Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sportem k trvalému rozchodu

Sportem k trvalé invaliditě možná a k rozchodu stoprocentně aneb jsou páry, které by společně sportovat zkrátka neměli.

Jednoho dne jsem se rozhodla, že náš vztah je dost zralý na to, že společně můžeme začít sportovat.

Znáte takový ty hlášky typu, k běhu nic nepotřebuješ, nazuješ kecky a jdeš. Řekla jsem si, že teda proč ne. Proč ne? Protože on je z Etiopie a určitě běhal každý den dvacet kilometrů pro vodu.

Meba lehce vyklusával, já sprintovala. Píchalo mě na boku, tepalo ve spáncích, nemohla jsem dýchat a plíce se mi snažily vyskočit z hrudníku.

„Bych to nádech jako tak na poprvé nepře—nepře—háněla!” zalykala jsem se.

„V pohodě. Doběhneme jen ke stanici metra a vezmeme to okolo a budeme mít hezké kolečko!”

„A kolik to je k té stanici metra?”

„Kousek!” ujistil mě. Ten kousek byl další dva kilometry. A to hezké kolečko skoro dvanáct. Připadala jsem si zase jako kdyby mi bylo deset, kdy kecama typu hezké kolečko, už je to jen kousek nebo když to doběhneš můžeš si dát zmrzlinový pohár, se nás otec snažil motivovat a hůlkou mě a ségru popostrkoval na nenáviděných běžkách.

Poslední dva kilometry jsem supěla. Hýkala jsem jak osel a mlátila ho kovovou přezkou od vodítka, protože pes, nadšený stejně jako Meba, běžel s námi. Bohužel místo aby zpomalil a počkal na mě, vodítko zafungovalo jak červený prapor na bejka a on běžel ještě rychleji. Můj obličej měl barvu přezrálého rajčete, ale v té agonii jsem stále ještě stihla nadávat.

„Prej kousek nádech, prej hezkého kolečko íá rozchod!”, zařvala jsem z posledních sil, když jsem viděla, že Meba nemá na čele ani kapku potu.

Nemluvili jsme spolu několik dní, během kterých jsem připravovala pomstu.

Přišlo období Vánoc a já se rozhodla, že vezmu Mebu bruslit. Úplný kokosy na sněhu. Manťáku se přidržoval tak pevně až mi skoro zbělal, dvakrát si narazil kostrč, ale nakonec to zhodnotil jako skvělou zábavu a těšil se, kdy půjdeme příště. Dva nula pro Mebu.

Bohužel i plavání ho nadchlo a po pár týdnech se chtěl učit kraula, ačkoliv mu zpočátku dělalo problém přeplavat bazén a pitný režim si zvyšoval o nalokanou chlorovanou vodu. Tři nula.

Není plavání jako plavání. Při šnorchlování v Egyptě se málem utopil. Snažila jsem se ho vzít do vody, když byla červené vlajka, ale plavčík mě vypískal ještě dřív, než jsem stihla smočit palec u nohy. Vytrvale jsem čekala na svou příležitost a když vyvěsili žlutou, rozhodla jsem se chopit šance. Asi nemusím dodávat, že jsem se málem utopila taky. Rozbouřené moře ho párkrát hodilo na korál, trochu se odřel, pár dní se moři vyhýbal, ale na konci dovolené se zanořoval a pohrával si s myšlenkou zkusit potápění s bombou.

To opravdové zadostiučinění ale mělo teprve přijít. A přišlo zcela neplánovaně ve chvíli, kdy už jsem takřka svůj boj vzdala. Byly jsme na návštěvě v Čechách a rozhodli jsme se, že si půjčíme od našich kola a půjdeme se projet. Prostě takové hezké kolečko. Když jsme byly zhruba v půlce, napadlo mě – alkoholika, že se stavíme na pivo ve vesnické hospůdce a doplníme proteiny. Jedno točený, druhý točený, svaly se rozležely, zadek rozseděl a když měl Meba znovu nasednout na kolo, kvičel jak pod svinče. Hlasitě brblal a posledních několik kilometrů kolo dokonce vedl. Několik dní si nemohl pořádně sednout a stále popisuje kombinaci kolo + pivo jako nejhorší zážitek. Ha, to máš za ten běh, chlapečku! A to ještě neví, co ho čeká letos. Plánuju jízdu na koních a lyžování. Má se na co těšit!

Autor: Kristýna Burgerová | úterý 9.4.2019 9:00 | karma článku: 36,28 | přečteno: 5876x
  • Další články autora

Kristýna Burgerová

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

21.12.2021 v 9:00 | Karma: 32,00 | Přečteno: 1330x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma: 37,00 | Přečteno: 1932x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma: 44,31 | Přečteno: 10376x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Kdo z koho aneb návrat do rodné vlasti

Pětkrát za den mě někdo seřve a dvakrát šlápnu do psího výkalu. Návrat do Čech po 8 letech. Vždyť se toho zase tolik změnit nemohlo nebo ano?

8.10.2021 v 9:00 | Karma: 42,39 | Přečteno: 7093x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik