Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Moderní čarodějnice

Společnost toleruje metrosexuály, vitariány, vegetariány, workoholiky, alkoholiky, taky Zemana a kde jaké jiné fanatiky, ale pokud řeknete, že nemáte ráda děti stává se z vás čarodějnice.

Zatímco dříve musela čarodějnice mít bradavici, koště, černou kočku a kotlík. Být příšerně ošklivá či nebesky krásná, dnes stačí věta “Nemám ráda děti!” a jste jasně zaškatulkovaná. Stáváte se tou babou Jagou z Perníkové chaloupky, která si posadí nejbližší batole na lopatu a šup s ním do elektrické trouby. Pece už nejsou moderní.

Stala jsem se černou ovcí rodiny, a zatímco máma a ségra slintají nad dětskými kočárky a oči se jim mlží dojetím, já si raději pohladím štěně. Štěně nesmrdí, nebrečí a je ještě víc roztomilé než ty uřvané uzlíčky.

čarodějnice

Možná je to nedostatkem dětských elementů okolo mě, takže za to prakticky nemůžu. Poslední dítě, které se mi připletlo do cesty byl bratranec, který letos oslaví osmnáctiny. Zatímco se štěňaty přicházím do kontaktu častěji.

Možná je to tím, že veškeré děti, které potkávám jsou nevychovaní spratci. Navštívila jsem kamarádku au-pair, která žije v menším městě za Londýnem. Bylo mi nabídnuto s její rodinkou povečeřet. Usedli jsme k večeři skládající se z mražených potravin – mražená pizza, hranolky, brokolice, kuřecí nugetky. Vcelku tradiční anglická véča.

Děcka – dva kluci a děvčátko (blonďatá panenka Chucky) byli upozorněni, že si každý k večeři musí dát kousek tý rozmražený, v troubě pečený, brokolice. Upřímně řečeno, rozmražená neochucená brokolice není žádná pochoutka, přesto by mě jako dítě nenapadlo tu brokolici vzít a hodit jí přes celý stůl matce do talíře, protože brokolici jako vážně jíst nechci.

Téměř všechny hospody a krámy nesou na dveřích značku přeškrtnutého psa, kde je ale značka přeškrtnutého dítěte? Nebo nápis dětem vstup zakázán. Vždyť pes si lehne pod stůl a spí, zatímco dítě řve a vyžaduje si pozornost. Štěkající pes vyvolává pobouřené pohledy, řvoucí dítě ty omluvné. Proč společnost nebere trochu ohledy na nás netolerantní, kterým děti prostě nesedí? Evropská unie přinesla už spoustu vydařených nařízení, tak proč ne tohle?

Upřímně řečeno, děti mě děsí. Jde z nich strach. Nicméně biologické hodiny hlasitě tikají tik, tak, tik, tak a já stále nevím, jak je mít ráda, neexistuje na to nějaký prášek? Znáte nějaké hodné a roztomilé dítě a nechcete mi ho půjčit? Slibuji, do pece ho nestrčím!

Autor: Kristýna Burgerová | středa 28.2.2018 9:35 | karma článku: 32,52 | přečteno: 2015x
  • Další články autora

Kristýna Burgerová

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

21.12.2021 v 9:00 | Karma: 32,00 | Přečteno: 1330x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma: 37,00 | Přečteno: 1932x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma: 44,31 | Přečteno: 10376x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Kdo z koho aneb návrat do rodné vlasti

Pětkrát za den mě někdo seřve a dvakrát šlápnu do psího výkalu. Návrat do Čech po 8 letech. Vždyť se toho zase tolik změnit nemohlo nebo ano?

8.10.2021 v 9:00 | Karma: 42,39 | Přečteno: 7093x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik