Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když láska (ne)prochází žaludkem

Prý se z lékařského hlediska zamilovanost podobá těžkému stresu. Já jsem teda stresovala hodně. Zamilovaná stydlivka.

Takřka ze dne na den jsem se nastěhovala k příteli. Nebylo to takové to romantické plánování společného hnízdečka lásky. Realita byla prostší. Přišla jsem o bydlení, neměla moc peněz, neměla práci a nějak se mi nedařilo sehnat jedno ani druhé. Jemu bylo blbé mně nenabídnout přístřeší, mně bylo blbé to přijmout. Nějaká moje ženská hrdost nebo co. Nakonec ale nebylo moc na výběr - jeho byt, návrat do Čech nebo skončit pod mostem.

‚‚Jen na čtrnáct dní!”, dušovala jsem se.

‚‚Jak dlouho budeš potřebovat!”, odpovídal on. Chudák netušil, že si to vyložím po svém a už se mě nezbaví. V únoru to budou čtyři roky, co jsem se nastěhovala na 14 dní.

    Naneštěstí měl zrovna čtrnáctidenní dovolenou. Takže začátky společného soužití byly opravdu krušné. Má angličtina byla v té době na trošku vyšší úrovni než “helou houv áre jů” ale zase ne o moc. S mou povahou než něco říct blbě a ztrapnit se, radši neřeknu nic, jsem většinu dne mlčela. Konverzaci většinou obstarával on a já dělala “hm” a “yes”, tak jako na přeskáčku, aby mé odpovědi nebyly monotóní.

Myslím, že ho to trošku vytáčelo, protože jednou jsme byly večer v baru a on povídá.

‚‚Pokud okamžitě nezačneš mluvit, tak budeme mlčet celý večer, protože já už neřeknu ani ň.”, tak jsme celý večer společně mlčeli. Blbka level stočtyřicetdevět.

Problém ale nebyl pouze v jazykové bariéře. Nemohla jsem před ním jíst. Motýli v břiše, knedlík v krku a konečná. Neprotlačila jsem v jeho přítomnosti do pusy ani sousto. Já bez práce, on na dovolené. Dvacetčtyřihodin spolu. První čtyři dny jsem nejedla vůbec. Musel si myslet, že jsem vážně divná. Furt jsem opakovala, že nic nejím, že jsem zvyklá a on se marně snažil do mě něco dostat. Uvařil mi těstoviny s rajčatovou omáčkou, připravil salát, nakonec to zkoušel i s domácím smoothie. Asi si myslel, že jsem nějaká pošahaná dietní fanatička (ne že bych nebyla), ale já prostě jíst nemohla. V pátek večer jsme šli s jeho přáteli do klubu, alkohol tekl proudem. Nemusím vám asi říkat, jak jsem vypadala, když jsem na lačný žaludek vypila tři dvojitý vodky s brusinkovým džusem. Veselý pohled to nebyl. Obdivuji, že se mnou chudák zůstal. V ranních hodinách jsme se vydali něco sníst, ale ani v mém podroušeném stavu jsem před ním jíst nemohla. Šli jsme do italské restaurace, jeho kamarádi se cpali těstovinama, pizzama a mně přítel objednal dušený špenát, kterým mě krmil - po lžičkách. Blbka level stopadesát.

Samozřejmě bez jídla se zas tak dlouho vydržet nedá a tak jsem celkem uvítala balíček, který mi máma poslala z Čech. Přišel zrovna v momentě, kdy si přítel odskočil do práce něco zařídit. Konečně sama. Vybalila jsem štangli vysočiny a zaběhla do krámu koupit pečivo a majolku. V kuchyni jsem si vzala nůž a šupky hupky nahoru do patra do ložnice s plánem všechno si to sežrat v posteli u filmu. Strašná vlastnost, já vím.

Loupala jsem vysočinu nožem, přikusovala pečivo a zrovna když jsem se chystala namočit tu šišku salámu do sklenice s majolkou, uslyšela jsem kroky na schodech. Majolku jsem rychle zavřela, a hodila jí do kabelky a vysočinu s nožem schovala pod postel. Ani jsem si nestihla utřít mastnou pusu, když se otevřeli dveře. Vypadala jsem vyděšeně. Přítel přišel k posteli a začal se přibližovat ve snaze mi dát pusu. Na tuty ucítí ten salám, honilo se mi hlavou. Jak se ke mně nahnul najednou povídá.

‚‚Proč máš v kabelce majolku?”

‚‚No, víš já jí koupila a zapomněla ji dát do lednice!”.

 

Už mě nikdy nenutil jíst. Občas zasněně vzpomíná na ty začátky, kdy jsem nemluvila a nežrala, takovej to byl klid.

Autor: Kristýna Burgerová | úterý 31.10.2017 8:30 | karma článku: 26,10 | přečteno: 1392x
  • Další články autora

Kristýna Burgerová

Tak jsem se dočkala!

Dostat TEN prstýnek po osmi letech vztahu je jako dostat k osmnáctým narozeninám vysněnou barbínu s ohýbacími koleny.

21.12.2021 v 9:00 | Karma: 32,00 | Přečteno: 1330x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Jak jsem zatoužila podnikat - zase

Po obhlédnutí pracovního trhu, mě začaly opět jímat podnikatelské choutky. Přemýšlím, že možná než hledat si práci, by bylo lepší obnovit nějaký ten byznys.

27.10.2021 v 9:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Móderní firemní kultůra

Už dorazila i do Čech. Po dvou měsících zabydlování se v Praze a obhlížení terénu = pospávání na gauči u Netflixu, jsem si řekla, že by bylo celkem fajn si najít práci.

20.10.2021 v 9:00 | Karma: 37,00 | Přečteno: 1932x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

To by se v Česku nestalo!

Myslela jsem si, že neexistuje nic horšího než anglická byrokracie. Myslela jsem si to pouze do té doby, než jsem se přestěhovala zpátky do Čech.

13.10.2021 v 9:00 | Karma: 44,31 | Přečteno: 10377x | Diskuse| Osobní

Kristýna Burgerová

Kdo z koho aneb návrat do rodné vlasti

Pětkrát za den mě někdo seřve a dvakrát šlápnu do psího výkalu. Návrat do Čech po 8 letech. Vždyť se toho zase tolik změnit nemohlo nebo ano?

8.10.2021 v 9:00 | Karma: 42,39 | Přečteno: 7093x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5257x
Autorka knihy Holka od Big Benu. Toho času kopající se do zadku na mateřské dovolené, kde v přímém přenosu vzniká druhá kniha Matka z Dejvic, která by měla vyjít v následujícím roce. 

 

Vzhledem k nénaročnému životu prvomatky  se může stát, že se její vydání posune na rok 2038.

 

 

 

Seznam rubrik